Akcjonariusze K2 Internet S.A. uchwalili wspólne podwyższenie kapitału spółki o ponad 0,7 miliona złotych. Dodatkowe finansowanie jest efektem doskonałych wyników agencji w bieżącym roku i stanowi kolejny etap w przygotowaniach do realizacji strategii walki o przywództwo na rynku.
Na przełomie września i października akcjonariusze K2 Internet S.A. podjęli decyzję o podniesieniu kapitału spółki o około 1/6 poprzez zasilenie jej kwotą ponad 700 tysięcy złotych. W podwyższeniu kapitału uczestniczą fundusze bmp AG i CEEV posiadające dotychczas 35% akcji oraz członkowie zarządu agencji.
Główna część finansowania pochodzi od bmp/CEEV. Jens Spyrka, Prezes Zarządu bmp Polska, uważa K2 za jedną z najszybciej rozwijających się spółek e-marketingowych w Europie Środkowej i Wschodniej (BiznesNet, 03.10.2003). Tak komentuje on rozwój agencji: „K2 Internet jest wiodącą firmą e-marketingową w Polsce z wysokim potencjałem wzrostu potwierdzonym chociażby osiągnięciem w pierwszym półroczu 2003 dwukrotnie wyższej sprzedaży niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Podstawą sukcesu K2 jest ukierunkowanie na prawdziwy e-marketing oraz organizacja pozwalająca skutecznie wykorzystywać zgromadzoną wiedzę. Efektywna współpraca z klientami, regularnie pozyskiwane nowe budżety oraz nagrody, takie jak np. GrandPrix na tegorocznej CyberKreaturze oraz uznanie przez Media i Marketing Polska za najbardziej kreatywną agencję interaktywną w Polsce sprawiają, że jesteśmy tym bardziej zadowoleni z rozwoju K2.”
Fundusze bmp AG i CEEV zwiększają swoje zaangażowanie w K2 Internet SA o 500 tys.zł. obejmując w ten sposób 41% akcji. Dalsze 200 tysięcy finansowania pochodzi od założycieli i członków zarządu agencji: Michała Lacha i Janusza Żebrowskiego.
Janusz Żebrowski, wiceprezes K2 Internet, wyjaśnia biznesowe tło tych wydarzeń: „Ostatnie miesiące były dla nas okresem przygotowań do walki o przywództwo na rynku agencji interaktywnych. Udało się nam stworzyć organizacyjne i personalne podstawy realizacji tego celu, a podniesienie kapitału zapewnia nam zaplecze finansowe konieczne do wdrożenia całej strategii”.
Pozyskane fundusze K2 Internet przeznaczy na inwestycje. Część z nich dotyczyć będzie rozwoju know-how i technologii w obecnym obszarze działania agencji, część natomiast umożliwi poszerzenie tego obszaru o nowe dziedziny – głównie nie obsługiwane obecnie przez agencję media marketingu elektronicznego.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.