dogadamycie.pl wprowadza usługę tłumaczeń przez SMS-y

Opublikowano: 10 września 2013. Kategoria: Startupy. Tagi: ,

Firma Brillant Partner, oferująca usługi tłumaczeń online za pośrednictwem serwisu dogadamycie.pl, wprowadziła usługę tłumaczenia przez SMS. Przetłumaczona wiadomość trafiać ma na telefon użytkownika w ciągu 15 minut. 

dogadamycie_logoTłumaczenia przez SMS to propozycja dla osób, które chcą mieć szybki kontakt z obcokrajowcami, zarówno w celach służbowych, jak i prywatnych. Oferta uzupełnia dotychczasowe portfolio usług, oparte o tłumaczenia rozmów telefonicznych, e-maili i czatów.

Niezależnie od tego gdzie się znajdujemy, czy w podróży, czy na wakacjach zawsze mamy pod ręką telefon. Dzięki usłudze tłumaczenia przez SMS-y możemy błyskawicznie nawiązać kontakt z obcokrajowcami bez potrzeby rejestracji się na portalu. Krótka forma charakteryzująca SMS-y w zupełności wystarcza na przesłanie informacji z drogą dojazdu lub poinformowanie o aktualnych wynikach rozmów handlowych – przekonuje Agnieszka Chmielewska, prezes zarządu Brillant Partner.

Chcąc skorzystać z usługi należy przesłać SMS-a z wiadomością do tłumaczenia na numer telefonu 775550 i określić język tłumaczenia (EN, RU lub DE) oraz umieścić prefiks DOG na początku informacji. Wiadomość w wybranym języku zostanie odesłana na numer, z którego została zlecona. Koszt translacji to 6,15 zł brutto za 160 znaków w tym koszt przesłania wiadomości, a maksymalna długość wiadomości może wynieść 459 znaków bez polskich liter. Aby skorzystać z usługi, nie trzeba być zarejestrowanym użytkownikiem portalu. Maksymalny czas oczekiwania na realizację tłumaczenia nie przekraczać ma 15 minut. Płatność za tłumaczenie dokonywana jest przez SMS i doliczana do rachunku telefonicznego.

Zastosowana technologia oparta jest na integracji poprzez API z usługami SMS Receiver.

Dawid Zarazińskidogadamycie.pl wprowadza usługę tłumaczeń przez SMS-y

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.