Domain Meeting 2 – spotkanie branży domenowej już za nami

Opublikowano: 28 lutego 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Konferencja Domain Meeting po raz drugi zebrała profesjonalne firmy oraz sympatyków branży domenowej z Polski.

Domain MeetingWydarzenie miało miejsce 22 lutego w hotelu Mercure we Wrocławiu, gdzie zaproszeni goście zgromadzili się, aby wysłuchać przemówień prelegentów, którzy szczegółowo poruszyli trendy i zachowania rynku domen w Polsce i na świecie.

Tegoroczna edycja Domain Meeting była okazją do spotkania najbardziej prestiżowych firmy zajmujących się rynkiem domen. Cała konferencja zgodnie z hasłem przewodnim „Po kropce do celu” dostarczyła przekroju informacji dotyczących aspektów biznesowych oraz prawnych, jakie towarzyszą zakupowi domen z rynku wtórnego. Prelegenci w swoich wystąpieniach omówili także przyszłość rynku domen na świecie oraz wpływ nowych końcówek na rozwój rynku domen.

W tym roku w konferencji Domain Meeting wzięli udział zaproszeni goście z zagranicy, jak również z Polski. Wśród zaproszonych prelegentów obecni byli m.in. Roman Malinowski z NASK, Przemysław Bojczuk z Premium.pl, Dariusz Litawiński z AfterMarket.pl, Izabela Nowacka oraz Marcin Polak z nazwa.pl, Evelina Joschko z OpenSRS oraz Patrycja Krol z firmy SEDO.

Konferencję zorganizowała agencja Brand Gravity. Partnerami wydarzenia były firmy NASK, Premium.pl (Diamentowi Sponsorzy), AfterMarket.pl (Platynowy Sponsor) i NameDrive, Nazwa.pl, Sedo oraz OpenSRS (Złoci Sponsorzy).

Nasza Redakcja objęła konferencję patronatem medialnym.

Dawid ZarazińskiDomain Meeting 2 – spotkanie branży domenowej już za nami

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.