Konferencja Domain Meeting po raz drugi zebrała profesjonalne firmy oraz sympatyków branży domenowej z Polski.
Wydarzenie miało miejsce 22 lutego w hotelu Mercure we Wrocławiu, gdzie zaproszeni goście zgromadzili się, aby wysłuchać przemówień prelegentów, którzy szczegółowo poruszyli trendy i zachowania rynku domen w Polsce i na świecie.
Tegoroczna edycja Domain Meeting była okazją do spotkania najbardziej prestiżowych firmy zajmujących się rynkiem domen. Cała konferencja zgodnie z hasłem przewodnim „Po kropce do celu” dostarczyła przekroju informacji dotyczących aspektów biznesowych oraz prawnych, jakie towarzyszą zakupowi domen z rynku wtórnego. Prelegenci w swoich wystąpieniach omówili także przyszłość rynku domen na świecie oraz wpływ nowych końcówek na rozwój rynku domen.
W tym roku w konferencji Domain Meeting wzięli udział zaproszeni goście z zagranicy, jak również z Polski. Wśród zaproszonych prelegentów obecni byli m.in. Roman Malinowski z NASK, Przemysław Bojczuk z Premium.pl, Dariusz Litawiński z AfterMarket.pl, Izabela Nowacka oraz Marcin Polak z nazwa.pl, Evelina Joschko z OpenSRS oraz Patrycja Krol z firmy SEDO.
Konferencję zorganizowała agencja Brand Gravity. Partnerami wydarzenia były firmy NASK, Premium.pl (Diamentowi Sponsorzy), AfterMarket.pl (Platynowy Sponsor) i NameDrive, Nazwa.pl, Sedo oraz OpenSRS (Złoci Sponsorzy).
Nasza Redakcja objęła konferencję patronatem medialnym.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.