Domain Meeting

Opublikowano: 29 sierpnia 2011. Kategoria: Patronaty. Tagi:

22 września odbędzie się pierwsza edycja konferencji Domain Meeting. Domain Meeting to spotkanie rodzimych przedstawicieli branży domenowej oraz małych i średnich firm. Jego celem jest promocja innowacyjnych rozwiązań na rynku domenowym i sposobów ich wykorzystania w biznesie.

Czy już wkrótce przeglądarki będą wyświetlały nam w paskach adresowych takie nazwy domen jak bmw.car czy football.sport? Podczas 41. spotkania ICANN w Singapurze przegłosowano otwarcie przestrzeni nazw domen najwyższego poziomu, otwierając drogę do uruchomienia przynajmniej 300, a może i 1000 nowych rozszerzeń gTLD. Czy to oznacza koniec rejestrów narodowych? Czy zamiast kupowania domen z końcówką .PL będziemy przychylniej patrzyli na nazwy takie jak .SEX, .TRAVEL czy .WARSAW? Na te i inne pytanie odpowiedzą eksperci podczas pierwszej edycji konferencji Domain Meeting.

Pierwsze spotkanie Domain Meeting odbędzie się już 22 września 2011 w Warszawie pod hasłem „Czy .SEX pokona istniejące domeny narodowe?”. Podczas spotkania zostaną poruszone tematy związane z nowymi końcówkami, rejestrem narodowym, a także rynkiem wtórnym – wszystkim, dzięki czemu firmy mogą rozwijać swoją ofertę i dostarczać nowe produkty na rynek.

To pierwsza edycja naszego spotkania, ale ma ono już swój właściwy ciężar gatunkowy. Poruszymy kluczowe i aktualne tematy związane z rynkiem domen, a do czynnego udziału udało się nam zaprosić najważniejsze firmy i organizacje w branży, choćby NASK, SEDO, premium.pl, Tucows/OpenSRS czy home.pl. Dodatkowym atutem będą bez wątpienia warsztaty, tam eksperci podzielą się z uczestnikami fachową wiedzą związaną z praktyką rynku. Nie wyobrażam sobie, żeby zainteresowani branżą nie byli z nami we wrześniu w Warszawie – powiedział Dariusz Nawojczyk, redaktor naczelny Webhosting.pl i organizator spotkania Domain Meeting.

Podczas konferencji zostaną poprowadzone m.in. dwie sesje ściśle praktyczne. Pierwsza z nich będzie przeznaczona dla przedsiębiorców, którzy chcą wykorzystać potencjał, jaki drzemie w domenie jako marce. Organizatorzy podpowiedzą, jak budować wartość firmy z wykorzystaniem domeny i jak pozyskiwać domeny w świetle obowiązujących przepisów prawnych.

Druga, równoległa sesja będzie przeznaczona dla inwestorów domenowych. Tutaj uwaga skupiona zostanie na kwestii skuteczności działań handlowych na rynku wtórnym, powiększaniu wartości domeny oraz kwestiach podatkowych.

Uczestnicy zyskują:

  • dostęp do fachowej i aktualnej wiedzy z rynku usług domenowych,
  • możliwość poznania najważniejszych osób w branży i rozmowę z nimi podczas sesji networkingowych.

Uwaga! Wstęp wolny, ale liczba miejsc jest ograniczona – warto więc zarejestrować się już teraz!

Szczegółowe informacje na temat agendy oraz formularz rejestracyjny znajdują się na stronie http://domainmeeting.pl. W sprawach organizacyjnych prosimy o kontakt z Dariuszem Nawojczykiem (+48 71 733 65 70, info@domainmeeting.pl).

Dawid ZarazińskiDomain Meeting

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.