W ostatnim czasie Domzdrowia.pl SA, zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią sfinalizował przejęcie witryny Fabrykazdrowia.pl, zmienił też oficjalnie nazwę na Internetowy Dom Zdrowia SA.
Na początku bieżącego roku Internetowy Dom Zdrowia SA stał się właścicielem jednej z największych aptek internetowych, witryny Fabrykazdrowia.pl. W 2011 Fabrykazdrowia.pl wypracowała przychód netto na poziomie niemal 2,8 mln PLN.
Transakcja jest wynikiem realizowanego procesu rozszerzania naszej działalności poprzez akwizycje sklepów z branży zdrowie i uroda oraz budowanie własnych. Obecnie prowadzimy sprzedaż z wykorzystaniem już kilku witryn. To spowodowało konieczność zmiany nazwy spółki, by nie wprowadzać klientów w błąd. Oprócz www.domzdrowia.pl i www.fabrykazdrowia.pl obsługujemy także www.101promocji.pl, www.dbamyoceny.pl, www.sexizdrowie.pl oraz www.pretty.pl. Sklepy te oferują zróżnicowany asortyment oraz docierają do klientów wykorzystując dopasowane strategie obecności w sieci. – powiedział Prezes Zarządu Jacek Denkowski.
Spółka planuje w najbliższym czasie rozszerzenie asortymentu swoich witryn o zdrową żywność, akcesoria typu health & beauty, produkty perfumeryjne a także literaturę branżową.
Internetowy Dom Zdrowia należy do portfela MCI Management SA, a większościowym akcjonariuszem spółki jest MCI Bio.Ventures FIZ.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.