Portal finansowy Money.pl nawiązał współpracę z dostawcą unikatowej na polskim rynku platformy komunikacyjnej LIVECHAT firmą Livechat sp z o.o.
Dzięki wdrożeniu technologii LIVECHAT, portal finansowy Money.pl w pierwszym kwartale 2004 roku zaoferuje swoim użytkownikom nową usługę – doradztwo finansowe on-line. Na uwagę zasługuje fakt, że Money.pl jako pierwszy wśród portali biznesowych i finansowych oraz pośredników sprzedających produkty i usługi finansowe w polskim internecie, zdecydował się na uruchomienie kompleksowego doradztwa finansowego dostępnego w czasie rzeczywistym.
Dotychczas klienci poszukujący produktów i usług finansowych w sklepach internetowych mogli zapoznać się jedynie z ich opisami, ewentualnie porównać kilka ofert. Brakowało profesjonalnego i niezależnego doradztwa finansowego. Klienci uskarżali się także na brak możliwości kontaktu bezpośredniego. Nowa usługa zapełnia tą lukę – umożliwia zarówno interaktywną obsługę klientów w przez internet czasie rzeczywistym, jak i uzyskanie profesjonalnego doradztwa w zakresie wyboru produktów i usług finansowych – mówi Piotr Krawiec, dyrektor ds. marketingu i PR Money.pl.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.