Zapraszamy na warsztaty szkoleniowe skierowane do kadry kierowniczej oraz pracowników bezpośrednio zajmujących się udostępnianiem informacji publicznych, które odbędą się 23 czerwca 2010.
W trakcie warsztatów uczestnicy poznają wymagania prawne z zakresu dostępu do informacji publicznej ze szczególnym uwzględnieniem podstaw oraz zasad i formy odmowy dostępu do informacji publicznej.
Wzięcie udziału w warsztatach pozwoli swobodnie poruszać się po zapisach ustawy i rozporządzeń wykonawczych a umiejętności zdobywane podczas warsztatów pozwolą jego uczestnikom określić potrzeby własne w zakresie wymagań prawnych np wewnętrzne regulaminy regulujące zasady udzielania bądź odmowy udzielenia informacji.
Uczestnikom warsztatów przedstawiane będą sposoby praktycznych rozwiązań najbardziej kluczowych wymagań w zakresie dostępu do informacji.
Organizatorzy gwarantują wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną przedsięwzięcia.
Więcej informacji na tej stronie. Rejestracja dostępna pod tym adresem.
Miejsce szkolenia:
Agencja Rozwoju Przemysłu
ul. Wołoska 7
02-672 Warszawa
Kontakt z organizatorem:
Aleksandra Osubka
tel. 022 651 60 31
fax 022 651 60 32
kom. 0 501 939 269
e-mail: [email protected]
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.