Od 29 września 2005 roku Tlenofon, lider na polskim rynku telefonii internetowej, uruchomił usługę – ’Dostęp wdzwaniany’. Umożliwia ona realizowanie tanich połączeń telefonicznych (lokalnych, międzystrefowych i międzynarodowych) z pominięciem numerów 0708.
'Dostęp wdzwaniany’ to sposób na korzystanie z Tlenofonu bez konieczności włączania komputera czy kupowania aparatu VoIP. Wystarczy połączyć się z jednym z tlenofonowych numerów dostępowych i wybrać numer z którym użytkownik chce się połączyć. Za takie połączenie zostanie naliczona opłata, zgodna z cennikiem Tlenofonu, tj. 9gr za minutę dla większości kierunków.
Uruchomienie usługi jest niezwykle proste. Wystarczy w Panelu użytkownika zdefiniować jeden lub kilka numerów telefonów z których użytkownik będzie łączył się z Tlenofonem.
'Z myślą o osobach, które nie chcą przepłacać za rozmowy przygotowaliśmy usługę Dostęp wdzwaniany. Dzwoniąc z dowolnego telefonu pod jeden z kilkunastu specjalnie przygotowanych numerów, każdy w innej strefie numeracyjnej, łączymy się z Tlenofonem. Po połączeniu (podobnie jak w 0708), wybieramy jeszcze numer docelowy. Dzięki temu możemy korzystać z najniższych stawek za rozmowy bez konieczności włączania komputera czy nabywania aparatu VoIP’ – mówi Jacek Świderski członek Zarządu o2.pl Sp. z o.o.
Dla porównania, za trzyminutową rozmowę z USA abonent planu standardowego TP SA zapłaci 4,38zł, podczas gdy adekwatnej rozmowy osoby korzystającej z usługi 'Dostęp wydzwaniany’ wyniesie tylko 27 groszy.
Stworzenie tego typu usługi jest tym bardziej istotne, że od 1 października br. Telekomunikacja Polska SA o 100% podwyższa cenę za minutę połączenia z numerami 0708, które dotychczas były wykorzystywane przez alternatywnych operatorów do oferowania tanich połączeń zagranicznych. W wyniku decyzji TP SA cena za minutę rozmowy wzrośnie z 35 do 70 groszy.
Wpisy promowane
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
- Mewa zaprezentuje na Targach SAWO w Poznaniu (23-25.04.2024) odzież roboczą, ochronną i ostrzegawczą dla przemysłu i rzemiosła oraz ofertę w zakresie artykułów bhpW dniach od 23-25 kwietnia b.r. firma Mewa obecna będzie na Międzynarodowych Targach Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO w ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.