Już 14 września br. do sprzedaży trafi Food Truck Simulator – najnowszy tytuł z portfolio produkcyjnego notowanej na NewConnect spółki DRAGO entertainment. Food Truck Simulator to projekt, który pozwoli na rozwijanie własnego biznesu gastronomicznego, jak również rozbudowę i naprawę własnego food trucka. Wydawcą tytułu na PC jest Movie Games. To nie koniec tegorocznych nowości od krakowskiej spółki. Już 11 maja br. na rynek trafi pierwsze płatne DLC do Gas Station Simulator „Can Touch This’’.

Miło mi poinformować, że 14 września br. wypuścimy na rynek nasz kolejny autorski tytuł – Food Truck Simulator. To gra symulacyjna, która w przyjemny sposób pozwoli rozsmakować się w zarządzaniu działalnością gastronomiczną. Jednocześnie to projekt, który z racji swojego gatunku, pozwala użytkownikowi nie tylko w realistyczny sposób utożsamiać się z postacią, ale i umożliwia jazdę własnym food truckiem po zakątkach miasta. Liczymy, że ta propozycja z naszego portfolio także przypadnie do gustu szerokiej grupie odbiorców – mówi Lucjan Mikociak, szef i współzałożyciel DRAGO entertainment S.A. – Wydanie Food Truck Simulator w rocznicę premiery naszego hitu Gas Station Simulator, chcemy wykorzystać w kampanii marketingowej. Już w wersji demonstracyjnej Food Truck Simulator, gracze i youtuberzy odnaleźli wiele niespodzianek przypominających o Gas Station Simulator, co przełożyło się na bardzo ciekawy content w streamach na YouTubie i Twitchu. – dodaje.
W Food Truck Simulator przejmujemy po ojcu restaurację na kółkach. Podczas rozgrywki gracz musi wyremontować, wyposażyć food trucka, a następnie tworzyć menu, gotować i obsługiwać klientów w całym mieście. Kluczowym celem zabawy jest zdobycie rynku i rozwój biznesu.
Tytuł cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem graczy. Zaprezentowane demo podczas lutowego festiwalu na platformie Steam spotkało się ze świetnym odbiorem. Gracze najbardziej docenili różnorodność questów, otwarty świat i przede wszystkim możliwość jazdy food truckiem.
Wpisy promowane
- Jak programy lojalnościowe zwiększają sprzedaż oraz budują lojalność Twoich klientów? Zobacz, co mówi o tym najnowszy raport Motivation Direct!Wzrost sprzedaży to jeden z głównych powodów, dla których przedsiębiorstwa decydują się na wprowadzenie programów lojalnościowych. Badania przeprowadzone przez Motivation ...
- Elastyczność, skalowalność i bezpieczeństwo – co firmy zyskują dzięki pracy w chmurze?Firmy potrzebują dziś elastycznego środowiska IT, które nadąży za zmianamiSzybko zmieniający się rynek, presja kosztowa i rosnące wymagania klientów sprawiają, ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 09.05.2025 PM Showcase Day
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!