Dropbox ogłosił, że liczba użytkowników tego programu do przechowywania danych w chmurze przekroczyła 100 mln. Baza użytkowników powiększyła się czterokrotnie w ciągu ostatniego roku.
Duża popularność w ostatnim roku jest z pewnością związana z promocjami kuszącymi potencjalnych użytkowników Dropboxa. Oprócz zwyczajowej puli darmowej przestrzeni za polecanie usługi znajomym dodatkowo zaproponowano udostępnienie 50 GB miejsca dla posiadaczy Samsunga Galaxy III czy też powiększano przestrzeń dysku dla użytkowników posiadających płatne wersje usługi.
Powyższe działania nie dziwią jeśli zauważy się fakt, że w ostatnim okresie pojawił się na rynku bardzo mocny konkurent w postaci Google wraz ze swoją wersją dysku pod nazwą Google Drive. Podobne usługi oferują również inne duże firmy takie jak Microsoft, Amazon czy Apple. Drew Houston, twórca Dropboxa, powiedział, że firmy takie jak Google dopiero rozpoczęły budowanie infrastruktury podczas gdy Dropbox posiada czteroletnie doświadczenie na rynku i może się skupić na usprawnieniu i poprawie usług.
Warto dodać, że z okazji przekroczenia liczby 100 mln kont twórcy Dropboxa poprosili użytkowników o opisanie swojej „historii z Dropboxem”. Spośród nadesłanych prac firma wybierze 100 najlepszych i nagrodzi zwycięzców 10 GB wolnego miejsca na koncie Dropboxa.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.