Przestrzeń dyskowa usługi Dropbox wzrasta dwukrotnie, w odpowiedzi na zapotrzebowanie zgłaszane przez klientów oraz działania konkurencji.
Usługi w chmurze cieszą się coraz większym zainteresowaniem, stąd też w tej branży pojawiła się duża konkurencja. Liderzy w dziedzinie udostępniania przestrzeni dyskowej muszą oferować użytkownikom coraz bardziej atrakcyjne usługi, aby móc zatrzymać je przy sobie. Najprawdopodobniej to właśnie konkurencja wymogła na firmie Dropbox. podwojenie przestrzeni dyskowej dla abonentów.
Płacąc dokładnie tyle samo, użytkownicy zamiast 50 GB przestrzeni będą dysponować przestrzenią ponad 100 GB. Analogicznie, użytkownicy wariantu o 100 GB powierzchni, otrzymają ponad dwukrotnie tyle, nie dopłacając do abonamentu ani centa. Dodatkowo Dropbox wprowadził usługę udostępniającą aż 500 GB pamięci dyskowej, dla użytkowników zapisujących wiele informacji w chmurze.
Dotychczasowi użytkownicy usług Dropbox automatycznie będą mieli zwiększone powierzchnie dyskowe, zaś nowi użytkownicy będą je wykupywać w tych samych cenach, co dotychczas.
Aby móc skorzystać z konta 102 GB powierzchni dyskowej (wcześniej 50 GB) trzeba zapłacić abonament w wysokości 99 dolarów rocznie. Konto 202 GB kosztuje 199 dolarów rocznie. To sporo, zwłaszcza w odniesieniu do podobnych usług świadczonych przez firmę konkurencję. 100 GB powierzchni od Google Drive kosztuje 60 dolarów rocznie, a w usłudze SkyDrive Microsoftu jedyne 50 dolarów rocznie. Nie wiadomo jeszcze, jak Dropbox wyceni usługę obejmującą 502 GB powierzchni dyskowej.
Powiększenie przestrzeni dyskowej przez firmę Dropbox spowodowane jest z jednej strony naciskami konkurencji, a z drugiej większym zapotrzebowaniem na podobne usługi zgłaszanym przez zwykłych konsumentów.
Zdecydowaliśmy zaoferować klientom więcej pamięci w usłudze Dropbox dlatego, że otrzymaliśmy wiele wniosków dotyczących tego tematu. Równocześnie, zmiana ta podyktowana jest tym, że klienci używają usługi Dropbox do przesyłania coraz większej ilości wysokiej jakości danych, każdego dnia – powiedziała Anna – Christina Douglas, Product Manager w firmie Dropbox.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.