Dropbox, popularny startup, wykorzystywany między innym jako narzędzie do tworzenia kopii zapasowych, kupił domenę Dropbox.com, która prowadzi do oryginalnego serwisu projektu – GetDropbox.com. Chciałoby się powiedzieć – w końcu. Startup przez nierozważne podejście do kwestii zdobycia domeny, mógł tracić nawet kilkadziesiąt tysięcy użytkowników miesięcznie.
Serwis TechCrunch traktuje opisywaną przez siebie transakcję jako ostrzeżenie dla tych internetowych przedsiębiorców, którzy tworząc projekty rezygnują z zakupu odpowiednich domen. W dłuższej perspektywie czasu będzie to bowiem dla nich o wiele większy wydatek. W tekście czytamy między innymi:
Trudno przecenić wartość dobrej nazwy domeny dla sukcesu jaki może odnieść startup. Obserwujemy przecież cały szereg firm z niewiele nieznaczącymi nazwami, które radzą sobie całkiem dobrze. Ale jest różnica pomiędzy pozbawioną sensu nazwą a taką, którą bardzo łatwo pomylić z inną. To jest test, który oblał Dropbox wybierając domenę GetDropbox. Kiedy serwis urósł, wzrósł również ruch na stronie wypełnionej reklamami. Według danych Compete, Dropbox.com miał niemal 60 tys. użytkowników w ostatnim miesiącu. Nie wiemy ilu z nich trafiło w końcu na prawidłową domenę, nie ulega jednak wątpliwości, że Dropbox stracił ogromny ruch i wielu klientów.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.