Crowley Data Poland rozpoczyna drugą edycję programu szkoleniowego przeznaczonego dla swoich klientów. Partnerem Crowley’a będzie firma szkoleniowa Altkom Akademia.
Akademia Crowley’a obejmie cykl seminariów przeznaczonych dla klientów operatora. Seminaria odbędą się w każdym mieście, w którym Crowley posiada swój oddział i będą całkowicie bezpłatne. Tematy poszczególnych sesji zostały dobrane na podstawie ankiety przeprowadzonej wśród klientów. Obecnie rozważane są: bezpieczeństwo sieci, zintegrowane systemy bezpieczeństwa, zarządzanie systemami, funkcjonalność sieci LAN. Seminaria poprowadzą specjaliści z firmy Altkom Akademia.
Pierwsze z cyklu seminarium odbędzie się w Krakowie, w maju 2003 roku.
„Chcemy, by oferty specjalne dla lojalnych klientów zajęły stałe miejsce w naszych działaniach marketingowych. Nasza troska o klienta to nie tylko doskonały serwis, promocje i bonusy, ale także wartość dodana. Chcemy rosnąć z naszymi klientami i wraz z nimi nabierać doświadczenia, a dobre szkolenia to według nich doskonałe uzupełnienie programu lojalnościowego. Do współpracy przy programie szkoleniowym dla klientów wybraliśmy Altkom, bo już współpracowaliśmy z nimi przy projekcie Altkom Akademia WWW. Ponadto, cenimy duże doświadczenie firmy oraz portfolio specjalistycznych szkoleń, które będą dostosowane dokładnie do potrzeb naszych klientów. Jestem przekonany, że nasi klienci dokonaliby takiego samego wyboru.” – mówi Jacek Kotur, dyrektor marketingu w Crowley Data Poland.
„Pomysł Crowley Data Poland to ciekawa inicjatywa. Cieszymy się, że do programu, który jest przecież wizytówką firmy zaproszono właśnie nas. Jestem przekonany, że klienci Crowley’a będą zadowoleni z proponowanej przez nas formuły seminariów. Dla nas najistotniejsze jest to, że klient postawił na jakość usługi. To nasza mocna strona. Myślę, że – podobnie jak nasza wcześniejsza współpraca – Akademia Crowley’a okaże się sukcesem.” – powiedział dr Janusz Ślęzak, dyrektor handlowy Altkom Akademii.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.