Crowley Data Poland rozpoczyna drugą edycję programu szkoleniowego przeznaczonego dla swoich klientów. Partnerem Crowley’a będzie firma szkoleniowa Altkom Akademia.
Akademia Crowley’a obejmie cykl seminariów przeznaczonych dla klientów operatora. Seminaria odbędą się w każdym mieście, w którym Crowley posiada swój oddział i będą całkowicie bezpłatne. Tematy poszczególnych sesji zostały dobrane na podstawie ankiety przeprowadzonej wśród klientów. Obecnie rozważane są: bezpieczeństwo sieci, zintegrowane systemy bezpieczeństwa, zarządzanie systemami, funkcjonalność sieci LAN. Seminaria poprowadzą specjaliści z firmy Altkom Akademia.
Pierwsze z cyklu seminarium odbędzie się w Krakowie, w maju 2003 roku.
„Chcemy, by oferty specjalne dla lojalnych klientów zajęły stałe miejsce w naszych działaniach marketingowych. Nasza troska o klienta to nie tylko doskonały serwis, promocje i bonusy, ale także wartość dodana. Chcemy rosnąć z naszymi klientami i wraz z nimi nabierać doświadczenia, a dobre szkolenia to według nich doskonałe uzupełnienie programu lojalnościowego. Do współpracy przy programie szkoleniowym dla klientów wybraliśmy Altkom, bo już współpracowaliśmy z nimi przy projekcie Altkom Akademia WWW. Ponadto, cenimy duże doświadczenie firmy oraz portfolio specjalistycznych szkoleń, które będą dostosowane dokładnie do potrzeb naszych klientów. Jestem przekonany, że nasi klienci dokonaliby takiego samego wyboru.” – mówi Jacek Kotur, dyrektor marketingu w Crowley Data Poland.
„Pomysł Crowley Data Poland to ciekawa inicjatywa. Cieszymy się, że do programu, który jest przecież wizytówką firmy zaproszono właśnie nas. Jestem przekonany, że klienci Crowley’a będą zadowoleni z proponowanej przez nas formuły seminariów. Dla nas najistotniejsze jest to, że klient postawił na jakość usługi. To nasza mocna strona. Myślę, że – podobnie jak nasza wcześniejsza współpraca – Akademia Crowley’a okaże się sukcesem.” – powiedział dr Janusz Ślęzak, dyrektor handlowy Altkom Akademii.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.