Druga rocznica działalności VERITAS Software w Polsce

Opublikowano: 18 grudnia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Pod koniec listopada br. polskie biuro VERITAS Software obchodziło swoje drugie urodziny. VERITAS Software – dostawca oprogramowania do przechowywania danych gościł swoich Klientów i Partnerów w Teatrze Sabat Małgorzaty Potockiej. Spotkanie było także okazją do mijającego roku.

„W ostatnim roku odnotowaliśmy kolejną falę wzrostu zainteresowania rozwiązaniami backupowymi, a także bardziej zaawansowanymi metodami z zakresu bezpieczeństwa takimi, jak replikacja danych do ośrodków zapasowych, czy rozległymi klastrami” – powiedział Marcin Motel, Country Manager VERITAS Software Poland. „Szczególną aktywność we wdrażaniu rozwiązań z zakresu disaster recovery przejawiały w Polsce banki i instytucje finansowe. Ponad połowę swoich przychodów z ubiegłego roku zrealizowaliśmy właśnie w tym sektorze.”

Bezpośrednia obecność firmy w Polsce pozwoliła na umocnienie pozycji VERITAS Software i znaczne zwiększenie udziału w polskim rynku pamięci masowych. Na liście klientów VERITAS znajdują się największe polskie przedsiębiorstwa, a dzięki ścisłej współpracy z partnerami oraz zapewnieniu im niezbędnego wsparcia, polskie biuro VERITAS odnotowało ponad 40% wzrost przychodów w ciągu ostatniego roku.

Druga rocznica działalności VERITAS Software w Polsce zbiegła się z premierą nowych produktów z zakresu ochrony danych dla przedsiębiorstw (Enterprise Data Protection). Nowe rozwiązania: Data Lifecycle Manager 5.0, CommandCentral Service 3.5 I NetBackup 5.0 służą przede wszystkim do optymalizacji procesów przechowywania i odzyskiwania danych.

http://www.veritas.com

Sylwester KozakDruga rocznica działalności VERITAS Software w Polsce

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.