Dwa projekty K2 Internet dla sektora finansowego

W kwietniu agencja e-marketingowa K2 Internet realizowała równolegle dwa nowe projekty internetowe dla wiodących firm z branży finansowej. Współpraca z AIG TFI oraz DWS Polska TFI jest kolejnym etapem rozwoju pozycji i know-how agencji w sektorze usług finansowych.

AIG Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych jest nową spółką w grupie AIG, międzynarodowego lidera w sektorze usług finansowych. 9 marca b.r. otrzymała ona zezwolenie od Komisji Papierów Wartościowych i Giełd na wykonywanie działalności i utworzenie czterech funduszy inwestycyjnych. Jednym z pierwszych projektów marketingowych Towarzystwa jest stworzenie nowego serwisu internetowego, którego autorem będzie agencja K2 Internet.

Przygotowywany obecnie serwis oparty będzie na niestandardowej strategii. Michał Lach, Dyrektor Strategiczny K2, wyjaśnia: „Większość serwisów WWW w tej branży ignoruje specyfikę postaw i zachowań internautów. Nasza wiedza na temat e-marketingu finansowego i metodyka budowy serwisów w oparciu o mapowanie preferencji pozwoliły stworzyć odmienną strategię stron AIG. Skanalizuje ona oczekiwania internautów w nowy, optymalny dla naszego Klienta sposób”.
Współpraca między DWS Polska TFI i K2 Internet nawiązana została w listopadzie, jej pierwszym etapem jest trwająca obecnie kampania interaktywna funduszy pieniężnych. DWS wchodzi w skład Grupy Deutsche Bank i jest jednym z liderów wśród firm zarządzających funduszami inwestycyjnymi.

Kampania rozpoczęła się 2 kwietnia i potrwa około 2 miesięcy. Ma ona charakter produktowy, jej celem jest otwarcie określonej liczby rejestrów funduszy pieniężnych DWS. Michał Lach tak opisuje konstrukcję kampanii: „Cała strategia e-marketingowa podporządkowana jest efektywnej marketingowo i ekonomicznie realizacji postawionego celu. Ścieżka klienta rozpoczyna się od kontaktu z różnorodnymi formami reklamowymi, które ze względu na niszowy charakter produktu umieszczone są wyłącznie na specjalistycznych wortalach i serwisach finansowych. Stamtąd internauci trafiają do miniserwisu produktowego www.KupFundusz.pl, na którym mogą najpierw dokładnie poznać ofertę i atuty funduszy, a następnie złożyć online wniosek o otwarcie rejestru.”

http://www.k2.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top