www.zabkapolska.pl to adres nowej strony korporacyjnej firmy Żabka Polska S.A. Witryna ma być dodatkowym źródłem informacji o spółce oraz jej działalności na rynku polskim. Odświeżona została także dotychczasowa witryna internetowa sieci sklepów Żabka: www.zabka.pl, którą dostosowano do standardów web usability.
-Mija właśnie 10 lat od powstania naszej pierwszej strony internetowej. To dobry czas na pokazanie firmy z nieco innej, szerszej perspektywy. Do tej pory łączyliśmy informacje typowo korporacyjne z ofertą skierowaną do naszych klientów i partnerów na platformie www.zabka.pl. Teraz, kiedy firma jest właścicielem dwóch sieci handlowych – Żabki i Freshmarketu – zdecydowaliśmy się stworzyć dodatkową witrynę www.zabkapolska.pl, która w przejrzysty sposób przedstawi zakres działalności firmy naszym potencjalnym partnerom biznesowym – mówi Jacek Spychała – Manager ds. Public Relations firmy Żabka Polska S.A.
Na nowej stronie firmy Żabka Polska S.A. znajdują się najważniejsze informacje o firmie, możliwościach współpracy handlowej oraz aktualnej rekrutacji. Dodatkowo, uruchomione zostało wirtualne biuro prasowe. Strona www została zoptymalizowana pod względem technologicznym i dostosowana do norm prezentacji wynikających z Corporate Identity.
Żabka Polska S.A. od początku działalności na rynku polskim doceniała i rozwijała witrynę internetową. Już w 1999 r. firma dysponowała serwisem www.zabka.pl. W tym roku strona zyskała nowy design oraz lepszą nawigację, pozwalającą w prosty i przejrzysty sposób zapoznać się z produktami i usługami dostępnymi w sklepach sieci Żabka. Ogólnoświatowe tendencje pokazują, że osoby zainteresowane współpracą z siecią sklepów detalicznych zazwyczaj poszukują informacji na ich stronach internetowych – w Wielkiej Brytanii to aż 48 proc. (badanie NatWest). Taką rolę spełnia także platforma www.zabka.pl, która dostarcza dodatkowych informacji o marce Żabka, prezentuje sklepy, a także zawiera szczegóły o możliwościach współpracy oraz aktualnej rekrutacji.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.