W I edycji konkursu CHIMERA, którego organizatorem jest magazyn „Media i Marketing Polska”, „Puls Biznesu” zdobył dwie nagrody w prestiżowych kategoriach: DZIENNIKI: PIERWSZA STRONA oraz DZIENNIKI: INFOGRAFIKA.
Jury, w skład którego weszli polscy i międzynarodowi eksperci w dziedzinie projektowania prasowego, fotografii, ilustracji, infografiki i typografii, doceniło „Puls Biznesu” za przemyślane i niestereotypowe projekty pierwszych stron oraz dobre przedstawienie informacji statystycznych poprzez formę graficzną. Zdaniem Jury, dziennik efektywnie łączy dane liczbowe z grafiką, tworząc harmonijną całość co jest dowodem na to, że prezentacja materiału statystycznego może być naprawdę interesująca.
Jak mówi Jacek Utko, dyrektor artystyczny dziennika, „Pulsu Biznesu”, nie boi się podjąć ryzyka w momencie kiedy „gorący temat” stwarza możliwości takie możliwości. Czytelnicy z kolei w badaniach fokusowych podkreślają, że lubią być zaskakiwani nowymi rozwiązaniami.
„Puls Biznesu” jest największym dziennikiem biznesowym w Polsce. Z roku na rok notuje stały wzrost sprzedaży. Potwierdzeniem coraz większego zaufania ze strony reklamodawców jest prawie 40% wzrost wpływów reklamowych w pierwszych dwóch miesiącach 2003r. w porównaniu z analogicznym okresem w roku ubiegłym – wzrost z 1 830 989 zł do 2 554 936 zł. (Dane Expert Monitor, wpływy reklamowe bez autopromocji).
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.