Dwie nagrody 'Pulsu Biznesu' w Konkursie Projektowania Prasowego

W I edycji konkursu CHIMERA, którego organizatorem jest magazyn „Media i Marketing Polska”, „Puls Biznesu” zdobył dwie nagrody w prestiżowych kategoriach: DZIENNIKI: PIERWSZA STRONA oraz DZIENNIKI: INFOGRAFIKA.

Jury, w skład którego weszli polscy i międzynarodowi eksperci w dziedzinie projektowania prasowego, fotografii, ilustracji, infografiki i typografii, doceniło „Puls Biznesu” za przemyślane i niestereotypowe projekty pierwszych stron oraz dobre przedstawienie informacji statystycznych poprzez formę graficzną. Zdaniem Jury, dziennik efektywnie łączy dane liczbowe z grafiką, tworząc harmonijną całość co jest dowodem na to, że prezentacja materiału statystycznego może być naprawdę interesująca.

Jak mówi Jacek Utko, dyrektor artystyczny dziennika, „Pulsu Biznesu”, nie boi się podjąć ryzyka w momencie kiedy „gorący temat” stwarza możliwości takie możliwości. Czytelnicy z kolei w badaniach fokusowych podkreślają, że lubią być zaskakiwani nowymi rozwiązaniami.

„Puls Biznesu” jest największym dziennikiem biznesowym w Polsce. Z roku na rok notuje stały wzrost sprzedaży. Potwierdzeniem coraz większego zaufania ze strony reklamodawców jest prawie 40% wzrost wpływów reklamowych w pierwszych dwóch miesiącach 2003r. w porównaniu z analogicznym okresem w roku ubiegłym – wzrost z 1 830 989 zł do 2 554 936 zł. (Dane Expert Monitor, wpływy reklamowe bez autopromocji).

http://www.pb.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top