W I edycji konkursu CHIMERA, którego organizatorem jest magazyn „Media i Marketing Polska”, „Puls Biznesu” zdobył dwie nagrody w prestiżowych kategoriach: DZIENNIKI: PIERWSZA STRONA oraz DZIENNIKI: INFOGRAFIKA.
Jury, w skład którego weszli polscy i międzynarodowi eksperci w dziedzinie projektowania prasowego, fotografii, ilustracji, infografiki i typografii, doceniło „Puls Biznesu” za przemyślane i niestereotypowe projekty pierwszych stron oraz dobre przedstawienie informacji statystycznych poprzez formę graficzną. Zdaniem Jury, dziennik efektywnie łączy dane liczbowe z grafiką, tworząc harmonijną całość co jest dowodem na to, że prezentacja materiału statystycznego może być naprawdę interesująca.
Jak mówi Jacek Utko, dyrektor artystyczny dziennika, „Pulsu Biznesu”, nie boi się podjąć ryzyka w momencie kiedy „gorący temat” stwarza możliwości takie możliwości. Czytelnicy z kolei w badaniach fokusowych podkreślają, że lubią być zaskakiwani nowymi rozwiązaniami.
„Puls Biznesu” jest największym dziennikiem biznesowym w Polsce. Z roku na rok notuje stały wzrost sprzedaży. Potwierdzeniem coraz większego zaufania ze strony reklamodawców jest prawie 40% wzrost wpływów reklamowych w pierwszych dwóch miesiącach 2003r. w porównaniu z analogicznym okresem w roku ubiegłym – wzrost z 1 830 989 zł do 2 554 936 zł. (Dane Expert Monitor, wpływy reklamowe bez autopromocji).
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.