Ceneo uruchomiło kategorie „Erotyka” oraz „Dom i Wnętrze”. W nowych działach można porównywać elementy wyposażenia wnętrz oraz produkty internetowych sklepów z artykułami erotycznymi.
Sekcja „Dom i Wnętrze”, która wystartowała 18 maja b.r., przydatna będzie np. osobom, które remontują swoje mieszkanie lub wyposażają właśnie zakupione. Znajdują się tu m.in. baterie, zlewozmywaki, urządzenia klimatyzacyjne oraz wentylatory i grzejniki. Dział ten sukcesywnie będzie poszerzany o nowe podkategorie.
Na stronach z branży „Erotyka” odwiedzający mają możliwość porównania cen i zdobycia informacji na temat min. afrodyzjaków i feromonów, akcesoriów, bielizny, biżuterii, butów czy też filmów erotycznych. Ta część serwisu przeznaczona jest dla osób, które ukończyły 18 lat.
Powstanie nowych branż „Dom i Wnętrze” oraz „Erotyka” w Ceneo.pl – to naturalny proces rozwoju naszego serwisu. Zgodnie z naszą misją która brzmi „Ceneo to miejsce z którego zaczyna się zakupy w sieci”, chcemy sukcesywnie poszerzać zakres działania o kolejne kategorie. Aktualnie w serwisie internauci mogą porównać ceny i zasięgnąć opinii o ponad 200 tysiącach produktów w 14 głównych kategoriach oraz blisko 400 podkategoriach – komentuje Łukasz Zych Prezes Ceneo S.A.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.