DWS nowym klientem K2 Internet

Opublikowano: 3 grudnia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

W listopadzie agencja K2 Internet rozpoczęła współpracę w zakresie interaktywnej komunikacji marketingowej z towarzystwem funduszy inwestycyjnych DWS Polska.

DWS Polska TFI S.A. jest jednym z liderów wśród firm zarządzających funduszami inwestycyjnymi w Polsce. Firma prowadzi działalność od 1997 roku i wchodzi w skład Grupy Deutsche Bank. Umowa pomiędzy DWS i K2 Internet dotyczy przygotowania i realizacji strategii promocji i sprzedaży online funduszy rynku pieniężnego. Obejmie ona produktowy serwis WWW oraz akwizycyjne działania reklamowe w internecie.

Nawiązanie współpracy z DWS jest kolejnym efektem nowej strategii K2 Internet, zmierzającej do zdobycia pozycji zdecydowanego lidera w branży usług e-marketingowych. Stanowi też przejaw szczególnej koncentracji agencji na branży finansowej. Tylko w bieżącym roku, agencja zrealizowała już projekty e-marketingowe dla 4 klientów z sektora finansowego: Banku PBK BPH, Deutsche Bank PBC, GE Capital Bank oraz PZU Życie.

Grzegorz Kurowski, dyrektor marketingu K2 Internet, tak komentuje tę strategię: „Branża finansowa daje szczególnie duże możliwości wykorzystania marketingowego potencjału internetu. Przykładowo, na rynku amerykańskim przypada na nią 1/7 całkowitych nakładów na reklamę i promocję w internecie. To już ogólnoświatowa prawidłowość, której przejawy dostrzec już można również w Polsce. Dlatego właśnie rozwój naszej wiedzy i pozycji w tym sektorze traktujemy priorytetowo.”

http://www.k2.pl

Sylwester KozakDWS nowym klientem K2 Internet

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.