Dyad zaproponował nielimitowane połączenia

Opublikowano: 26 lutego 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Dyad jako pierwsza fima zaoferowala nielimitowane połączenia telefoniczne z numerami w Polsce i krajach europejskich za miesięczny abonament. ‚Europa bez limitów’ to nowy plan taryfowy oferowany w usłudze Dyad DigiPhone. Użytkownik usługi za miesięczny abonament w wysokości 110 euro otrzymuje możliwość wykonywania nielimitowanych połączeń z numerami w Europie, Izraelu i Rosji.

Firma Dyad Group zaoferowała również inny nielimitowany pakiet ‚Azja bez limitów’. W ramach tej usługi użytkownik uzyskuje możliwość uzyskiwania nielimitowanych połączeń z numerami stacjonarnymi w Australii, Japonii, Malezji, Nowej Zelandii, Korei Południowej i na Tajwanie. Plan obejmuje również nielimitowane połączenia ze numerami stacjonarnymi i komórkowymi w Singapurze i Hong Kongu. Miesięczny abonament wynosi 110 euro.

Dyad Group jako jedyna firma w regionie oferuje pakiety z nielimitowanymi połączenia z numerami międzynarodowymi za stały miesięczny abonament. Nowo wprowadzone plany uzupełniają ofertę firmy dotyczącą połączeń nielimitowanych. Od roku firma oferuje nielimitowane połączenia z numerami w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie w ramach pakietu ‚Ameryka bez limitów’ za miesięczny abonament w wysokości 110 euro.

” Jesteśmy przekonani, że pakiet ‚Europa bez limitów’ jest tym na co rynek niecierpliwie czekał, ” mówi Robert Fridrich, Dyrektor Sprzedaży w Dyad Group, ” pakiet ‚Europa bez limitów’ oferuje nie tylko nielimitowane połączenia z numerami polskimi, stanowiąc doskonałą ofertę dla firm zainteresowanych połączeniami wyłącznie krajowymi, ale również połączenia bez limitów z numerami w całym reginie europejskim oraz w Rosji i Izraelu.

http://www.dyadgroup.com/

Sylwester KozakDyad zaproponował nielimitowane połączenia

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.