Interia.pl ma bardzo dobry Dział Handlowy – na to wskazuje opublikowany wczoraj przez Media&Marketing ranking. W ocenie ogólnej, biuro reklamy internetowej Interia.pl pokonało konkurencję i zostało najlepiej ocenione przez klientów, znacznie poprawiając swoje zeszłoroczne wyniki.
Poziom satysfakcji i zadowolenia klientów badany był w kilku kategoriach, które złożyły się następnie na wspomnianą ocenę ogólną. Zespół Interia.pl okazał się najszybciej i najsprawniej reagującym na potrzeby klientów. Ponadto, zwyciężył w kategorii profesjonalnego doradztwa, oferującego ciekawe i nietuzinkowe rozwiązania. Biuro Interia.pl zostało również wskazane jako to, które najdokładniej rozlicza się z klientami po zakończeniu kampanii.
Klienci docenili również i bardzo wysoko ocenili poziom obsługi oferowany przez handlowców Interia.pl oraz przejrzystość przepisów i zasad współpracy. Ranking wskazuje, że w stosunku do poprzednich lat biuro prezentuje bardziej elastyczne podejście do klienta, znacznie poprawiła się praca handlowców, zauważalnie wzrosła też szybkość i sprawność ich działania.
Dostrzegalny wzrost poziomu usług, który znalazł przełożenie na wyniki tegorocznego rankingu, to rezultat nowej strategii sprzedażowej wprowadzonej na początku roku 2007 i stworzenia własnego, autonomicznego działu sprzedaży reklamy. W maju połączony został on z działem e-commerce w jeden, spójny Dział Handlowy Interia.pl. Zmiany te przyczyniły się do zintegrowania i znacznego podniesienia jakości oferowanych usług.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.