Od 1 lipca br. w strukturach domu sprzedaży mediów ARBOmedia Polska rozpoczął działalność dział prasowy. Jest on odpowiedzialny za sprzedaż powierzchni reklamowej w tytułach ściśle profilowanych.
„Poprzez połączenie obsługiwanych przez nas magazynów w pakiety tematyczne chcemy zwiększyć ich konkurencyjność na rynku i jednocześnie ułatwić pracę media plannerom. Wykonując jeden telefon będą mogli dowiedzieć się wszystkiego na ich temat, dostaną jedną fakturę oraz jeden raport podsumowujący kampanię” – mówi Magdalena Lasecka Sales Executive odpowiedzialna za dział Prasa w ARBOmedia Polska.
Najsilniejszym produktem w portfolio firmy jest pakiet Biznes. Gwarantuje on ogólnopolski zasięg i nakład 155 000 egzemplarzy. Tytuły wchodzące w skład pakietu skierowane są do bardzo atrakcyjnej grupy – mieszkańców dużych miast, z wyższym wykształceniem, piastujących menadżerskie stanowiska.
Pakiet Biznes obejmuje 8 magazynów: kwartalniki „Quality News” i „Laptop Magazyn”, dwumiesięczniki „Conference&Business”, „Franchising Info” i „Wędkarstwo moje hobby”, miesięczniki „Golf&Life” i „Jachting” oraz magazyn społeczno – kulturalny „Elity”. „Magazyny te prócz informacji z dziedzin biznesu, polityki czy najnowszych technologii, poruszają szeroką tematykę tzw. lifestyle na najwyższym poziomie, co w znacznym stopniu poszerza grupę ich czytelników” – mówi Magdalena Lasecka.
Oferta działu prasowego ARBOmedia będzie rozwijana o kolejne tytuły z innych segmentów rynku. Rozmowy z wydawcami w tej sprawie są w toku.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.