GoldenSubmarine wyodrębniła w swojej strukturze dział wideo. Nowy dział agencji będzie odpowiadał za tworzenie animacji oraz materiałów wideo na potrzeby serwisów www. Zajmie się również przygotowywaniem prezentacji multimedialnych, montażem filmów oraz współpracą z podwykonawcami.
Za koordynację pracy odpowiedzialny jest Michał Adamczyk, który wcześniej pełnił w agencji funkcję senior art directora, realizując projekty między innymi dla Media Markt, Saturn, Shell, Warki. W dorobku zawodowym Michała Adamczyka znajdują się liczne animacje i filmy, w tym realizacje dla marki Shell, wykorzystywane na rynku europejskim oraz produkcje dla marki Kotlin.
– Zastosowanie w działaniach promocyjnych materiału wideo sprawia, że firmy są w stanie przykuć uwagę klientów do reklamowanego produktu, czy też usługi silniej niż wtedy, gdyby do przekazu wykorzystano wyłącznie tekst. Jednocześnie, tworzy się nowoczesny wizerunek firmy. To wszystko sprawia, że właśnie ta forma komunikacji z klientem jest przyszłością serwisów promocyjnych – twierdzi Michał Adamczyk.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.