Dział wideo w GoldenSubmarine

Opublikowano: 10 września 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

GoldenSubmarine wyodrębniła w swojej strukturze dział wideo. Nowy dział agencji będzie odpowiadał za tworzenie animacji oraz materiałów wideo na potrzeby serwisów www. Zajmie się również przygotowywaniem prezentacji multimedialnych, montażem filmów oraz współpracą z podwykonawcami.

Za koordynację pracy odpowiedzialny jest Michał Adamczyk, który wcześniej pełnił w agencji funkcję senior art directora, realizując projekty między innymi dla Media Markt, Saturn, Shell, Warki. W dorobku zawodowym Michała Adamczyka znajdują się liczne animacje i filmy, w tym realizacje dla marki Shell, wykorzystywane na rynku europejskim oraz produkcje dla marki Kotlin.

– Zastosowanie w działaniach promocyjnych materiału wideo sprawia, że firmy są w stanie przykuć uwagę klientów do reklamowanego produktu, czy też usługi silniej niż wtedy, gdyby do przekazu wykorzystano wyłącznie tekst. Jednocześnie, tworzy się nowoczesny wizerunek firmy. To wszystko sprawia, że właśnie ta forma komunikacji z klientem jest przyszłością serwisów promocyjnych – twierdzi Michał Adamczyk.


Robert ZarychtaDział wideo w GoldenSubmarine

Podziel się!

O autorze

robert