Nowo uruchomiony serwis jest skierowany zarówno do rodziców, jak i do tych, którzy pragną nimi zostać. Użytkownicy mają możliwość współredagowania serwisu poprzez dodawanie do niego własnych artykułów, porad czy zdjęć swoich pociech. Teksty internautów są publikowane obok treści redakcyjnych, przygotowywanych przez specjalistów.
W serwisie Dziecko.onet.pl rodzice mają możliwość założenia profilu, w którym mogą zamieszczać własne teksty – porady i sugestie, opisy własnych doświadczeń dotyczących rodzicielstwa, a także zdjęcia swoich dzieci. Za pośrednictwem serwisu użytkownicy mogą nawiązywać kontakt z innymi rodzicami z danego regionu, miasta lub wychowującymi dzieci w podobnym wieku, tworząc grupy. Szczególnie aktywni rodzice mogą zostać moderatorami w serwisie i weryfikować treści wprowadzane przez innych użytkowników.
Dziecko.onet.pl to pierwszy serwis treściowy w Onet.pl, który na tak dużą skalę umożliwia internautom jego współtworzenie. I tu właśnie tkwi ogromny potencjał – mówi Monika Stygar, Wydawca Serwisów Lifestyle. Jestem przekonana, że serwis przypadnie do gustu naszym użytkownikom i będą oni aktywnie przyczyniać się do jego rozwoju.
Serwis Dziecko.onet.pl to także bogate źródło wiedzy na temat najmłodszych. Dla wygody użytkowników zawarte w nim treści – przygotowane przez praktykujących lekarzy i pedagogów – zostały podzielone na trzy główne działy tematyczne: Chcę być mamą, Ciąża i Mam dziecko. Internauci mają do dyspozycji także zasoby działów: Zdrowie, w którym znajdą informacje na temat profilaktyki oraz najczęstszych chorób dziecięcych; Żywienie, gdzie znaleźć można wiele przepisów dla maluchów oraz Wychowanie. W serwisie nie brakuje także ciekawostek, konkursów, a także przydatnych narzędzi, jak kalkulatory, które pomogą ustalić dni płodne, termin porodu czy przyrost wagi w czasie ciąży. Eksperci – położna, pediatra, ginekolog i psycholog – odpowiadają na nadesłane przez internautów pytania.
„Dziecko” dołączyło do grupy serwisów kobiecych portalu Onet.pl. Kobieta.Onet.pl od kilku lat utrzymuje pozycję lidera w swojej kategorii w polskim internecie. Według najnowszych wyników badań Megapanel, w czerwcu 2007 roku serwisy kobiece Onet.pl odwiedziło prawie 3,5 miliona użytkowników, którzy dokonali 153 mln odsłon. W tym samym okresie, kolejne w zestawieniu serwisy kobiece Wirtualnej Polski, odwiedziło 2,5 mln użytkowników, generując 142 mln odsłon. (Megapanel PBI/Gemius, czerwiec 2007 r.).
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.