Dzień Kobiet w Compendium

Opublikowano: 8 marca 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

W czasach PRL, 8 marca kobiety otrzymywały od zakładu pracy goździki. Dziś, firmy obdarowują je szkoleniami umożliwiającymi podwyższenie kwalifikacji.

Niecodzienną promocję z okazji Dnia Kobiet przygotowało Compendium-Centrum Edukacyjne Veracomp SA specjalizujące się w szkoleniach w zakresie technologii teleinformatycznych. Wszystkie panie, które w Dzień Kobiet zgłoszą swój udział w wybranym szkoleniu z wiosennej oferty Compendium otrzymają 50 procentową zniżkę.

Akcja promocyjna adresowana jest głównie do firm, które szukają sposobów efektywnego wykorzystania budżetów szkoleniowych, zyskując w ten sposób dodatkowe kwalifikacje dla swojego personelu. Z promocji mogą skorzystać również te kobiety, które inwestują w pogłębianie wiedzy i umiejętności zawodowych, samodzielnie finansując swoje szkolenia.

Compendium – Centrum Edukacyjne Veracomp SA prowadzi specjalistyczne szkolenia w zakresie technologii sieciowych, pamięci masowych, wykorzystania Internetu w biznesie, a także kursy dotyczące marketingu i sprzedaży. Szkolenia prowadzą autoryzowani trenerzy z kilkuletnim doświadczeniem dydaktycznym i biznesowym. Wykorzystywana przez nich metoda „see, hear and touch” dostarcza każdemu uczestnikowi nie tylko kompendium wiedzy teoretycznej, ale umożliwia również poznanie praktycznych możliwości i zastosowań omawianych zagadnień. Spółka jest wyłącznym ośrodkiem szkoleniowym firm 3Com, Alvarion (dawniej BreezeCOM), Nokia Internet Communication, Internet Security Systems, Computer Associates, D-Link, Molex Premise Networks, Oki Systems i Raidtec. Firma posiada dwa ośrodki szkoleniowe: w Krakowie i Warszawie.

http://www.compendium.pl

Sylwester KozakDzień Kobiet w Compendium

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.