Dzień specjalny Impactor 2007

Opublikowano: 19 lutego 2007. Kategoria: Rynek. Tagi:

21 lutego w hotelu Marriott w trakcie dnia specjalnego nt. Internetu, prowadzonego pod patronatem Interactive Advertising Bureau Polska (IAB) będzie okazja pogłębić wiedzę nt. Internetu.
Wpływ kampanii offline'owych w mediach tradycyjnych na zachowania konsumentów w Internecie oraz rosnąca rola wyszukiwarek w działaniach marketingowych. M.in. tą wiedzą podzielą się prelegenci w trakcie dnia specjalnego nt. Internetu.

Nie zabraknie tematów: reklama on-line, web2.0 oraz marketingu w wyszukiwarkach. Tematy zaprezentują wybitni profesjonaliści w tej dziedzinie. Prelegentami będą m.in.: Michal Lorenc (google), Adam Dyba (ClickAd),  Michal Tober i Rafal Mandel (Wirtualna Polska S.A., Krzysztof Łada (Gadu-Gadu), Robert Biegaj (Gazeta.pl), Marcin Szporka (Onet.pl). 

„Program Dnia Specjalnego ułożyliśmy tak, aby przedstawić uczestnikom sposoby efektywnego wykorzystania internetu do osiągania celów marketingowych firm. Sądzę, że dzięki temu każdy uczestnik konferencji, niezależnie od stanu swojej wiedzy nt. marketingu on-line, wyniesie z niej coś, co w przyszłości pozwoli mu lepiej poruszać się po możliwościach promocyjnych jakie oferuje internet. Serdecznie zapraszam” – mówi Piotr Kowalczyk, członek Zarządu IAB

Konferencja IMPACTOR, jest podsumowaniem roku w mediach i reklamie to jedno z ważniejszych cyklicznych wydarzeń w polskim świecie reklamy. Organizowany od 9 lat stał się tradycyjnym miejscem gdzie branża reklamowa i mediowa po raz pierwszy publicznie ogłasza i podsumowuje wyniki przemysłu reklamowego za miniony rok. W jednym miejscu można uzyskać informacje na temat rynku reklamowego, telewizyjnego, prasowego oraz radiowego.

Informacje na temat konferencji Impactor 2007, dnia specjalnego oraz warsztatów, wraz z programem znajdują się na stronie www.impactor.pl 

www.impactor.pl

Hanna LaskowskaDzień specjalny Impactor 2007

Podziel się!

O autorze

hania