#e-biznes festiwal wraca do Krakowa i zaprasza na III edycję projektu osoby interesujące się nowymi technologiami, mediami internetowymi, prowadzeniem biznesu w sieci.
Od 13 do 15 listopada Kraków stać ma się stolicą polskiego e-biznesu. W trakcie trzech dni festiwalu eksperci poruszą zagadnienia związane z prowadzeniem biznesu w sieci. 13 listopada, w trakcie mobile day, przyglądać będą się technologiom mobilnym, ich rozwojowi oraz zastosowaniu w biznesie i życiu codziennym oraz prawnym aspektom związanym z działalnością w IT.
Kolejny dzień, 14 listopada, to marketing day, w czasie którego prowadzone będą rozmowy o projektowaniu i wdrażaniu kampanii e-marketingowych w mediach społecznościowych, analizie skuteczności działań i mierzeniu konwersji, a także zastosowaniu narzędzi e-marketingowych w biznesie i projektach startup.
Festiwal zakończy 15 listopada business day.
W tym roku festiwal odbędzie się na terenie Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie (al. Mickiewicza 30) w pawilonie B-1. Udział w konferencji jest bezpłatny, wymagana jest jedynie wcześniejsza rejestracja na stronie internetowej.
Partnerem strategicznym wydarzenia jest Województwo Małopolskie. Partnerami wydarzenia są m.in. Grupa Interia.pl, Kei.pl, Semahead – Agencja SEM, SalesManago Marketing Automation oraz smsAPI.pl. Organizatorem projektu jest #ebf group oraz Fundacja Studenckie Forum Business Centre Club. Nasza Redakcja objęła wydarzenie patronatem medialnym.
Zainteresowanych projektem zapraszamy na oficjalną stronę wydarzenia: krakow.efestiwal.net oraz na profil na Facebooku.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.