#e-biznes festiwal wraca do Krakowa i zaprasza na III edycję projektu osoby interesujące się nowymi technologiami, mediami internetowymi, prowadzeniem biznesu w sieci.
Od 13 do 15 listopada Kraków stać ma się stolicą polskiego e-biznesu. W trakcie trzech dni festiwalu eksperci poruszą zagadnienia związane z prowadzeniem biznesu w sieci. 13 listopada, w trakcie mobile day, przyglądać będą się technologiom mobilnym, ich rozwojowi oraz zastosowaniu w biznesie i życiu codziennym oraz prawnym aspektom związanym z działalnością w IT.
Kolejny dzień, 14 listopada, to marketing day, w czasie którego prowadzone będą rozmowy o projektowaniu i wdrażaniu kampanii e-marketingowych w mediach społecznościowych, analizie skuteczności działań i mierzeniu konwersji, a także zastosowaniu narzędzi e-marketingowych w biznesie i projektach startup.
Festiwal zakończy 15 listopada business day.
W tym roku festiwal odbędzie się na terenie Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie (al. Mickiewicza 30) w pawilonie B-1. Udział w konferencji jest bezpłatny, wymagana jest jedynie wcześniejsza rejestracja na stronie internetowej.
Partnerem strategicznym wydarzenia jest Województwo Małopolskie. Partnerami wydarzenia są m.in. Grupa Interia.pl, Kei.pl, Semahead – Agencja SEM, SalesManago Marketing Automation oraz smsAPI.pl. Organizatorem projektu jest #ebf group oraz Fundacja Studenckie Forum Business Centre Club. Nasza Redakcja objęła wydarzenie patronatem medialnym.
Zainteresowanych projektem zapraszamy na oficjalną stronę wydarzenia: krakow.efestiwal.net oraz na profil na Facebooku.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.