Właśnie wystartowała pierwsza edycja konkursu „e-Commerce Polska awards 2013” organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Konkurs skierowany jest do e-sklepów. Zgłoszenia należy nadsyłać do 13 września br.
„e-Commerce Polska awards 2013” podzielony jest na dwie główne kategorie – brandingową oraz sprzedażową. Przy ocenianiu sklepy online zostaną również podzielone ze względu na wielkość – małe e-sklepy będą oceniane oddzielnie od średnich i dużych. Dodatkowo przyznana zostanie nagroda za najlepsza obsługę klienta. E-konsumenci będą mogli głosować tylko na sklepy, w których faktycznie dokonali zakupu.
W kategorii brandingowej nagrody będą przyznawane w czterech podkategoriach. Odkrycie roku będzie nagrodą dla najlepszego e-sklepu, który rozpoczął działalność w 2012 roku. Sukces roku będzie wyróżnieniem za jednorazowe wydarzenie lub osiągnięcie sklepu w dziedzinie e-commerce, które wywarło największy wpływ na e-rynek. Najbardziej innowacyjne rozwiązanie technologiczne w e-sklepie, zarówno programistyczne, jak i organizacyjne zostanie nagrodzone statuetką Innowacji roku, natomiast najlepsza kampania promocyjna e-sklepu statuetką kampanii roku.
W kategorii sprzedażowej oceniana będzie strona internetowa e-sklepu pod względem estetyki i funkcjonalności (strona roku). Przyznane będą również statuetki strona przyjazna klientowi, czyli strona najbardziej intuicyjna dla osób robiących zakupy w sieci; oraz przełamanie nieufności – nagroda za najlepsze rozwiązanie przełamujące nieufność klienta, który nie może osobiście obejrzeć produktu.
Konkurs ma na celu wskazać najlepiej działające e-sklepy na rynku i wyróżnić je. W ten sposób chcemy stymulować rynek e-commerce do zwiększenia konkurencyjności, a co za tym idzie – podniesienia jakości świadczonych e-usług – mówi Patrycja Sass-Staniszewska, dyrektor e-Commerce Polska.
27 września jury konkursu ogłosi listę nominowanych Uczestników w poszczególnych kategoriach. Wręczenie nagród laureatom „e-Commerce Polska awards 2013” odbędzie się w trakcie uroczystej gali 24 października. Szczegółowe informacje wraz z regulaminem konkursu można znaleźć na stronie: eventy.ecommercepolska.pl w zakładce konkurs. Dla członków e-Izby zgłoszenie do konkursu jest bezpłatne.
Sponsorami Premium konkursu jest Transferuj.pl oraz Przelewy24.pl. Współpracę w ramach patronatu podjęli: Mensis.pl; eGospodarka.pl oraz e-biznes.pl. Stronę konkursową stworzył Software house ORBA. Nad realizacja projektu czuwa agencja Net Solutions.
Wpisy promowane
- Pozycjonowanie sklepu internetowego – ile to kosztuje?Prowadzisz sklep online, ale obecne obroty nie są dla Ciebie zadowalające? W wyszukiwarce plasujesz się dopiero na 3., 6. czy ...
- Szkolenia ISO – od wymagań do przewagi rynkowej Twojej organizacjiRosnąca presja regulacyjna, oczekiwania klientów oraz potrzeba budowania przewagi konkurencyjnej sprawiają, że szkolenia ISO wchodzą na stałe do strategii rozwojowych ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 09.05.2025 PM Showcase Day
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!