Rozpoczęło się przyjmowanie zgłoszeń do drugiej edycji konkursu dla e-sklepów „e-Commerce Polska awards 2014” organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Kto w tym roku miał najlepszy pomysł promocyjny? Kto był najbardziej innowacyjny?
„e-Commerce Polska awards 2014” składa się z kategorii z zakresu sprzedażowego i brandingowego. Przy ocenianiu sklepy online zostaną podzielone ze względu na wielkość – małe e-sklepy będą oceniane osobno od średnich i dużych. Dodatkowo przyznana zostanie nagroda za Najlepszą Obsługę Klienta.
W kategoriach brandingowych nagrody będą przyznawane w trzech podkategoriach. W podkategorii „innowacja roku” oceniane będą przed wszystkim rozwiązania pokazujące produkt na stronie, technologię poprawiające biuro obsługi klienta czy inne ciekawe rozwiązania organizacyjne. „Pomysł promocyjny roku” to podkategoria, w której ocenie będą podlegać: estetyka oraz pomysłowość reklamy, bądź całej kampanii reklamowej, a także rozpoznawalność motywu (dźwiękowego, graficznego, innego) z reklamy. Ostatnim ocenianym elementem będzie „design roku”, czyli estetyka oraz przejrzystość strony, layout zgodny ze specyfiką sklepu, personalizacja sklepu.
W kategoriach sprzedażowych oceniana będzie strona internetowa e-sklepu pod względem estetyki i funkcjonalności („strona roku”). Jurorzy przyjrzą się uważnie przejrzystości i intuicyjności strony, łatwości dotarcia do produktu i dokonania zakupu. Przyznane będą również statuetki za „przełamanie nieufności”, gdzie podstawowym kryterium oceny będzie sposób prezentacji produktu, jakość informacji formalnych, łatwość wyszukiwania produktu i dokonania zakupu.
W pierwszej edycji konkursu e-Commerce Polska awards wzięło udział ponad 100 sklepów internetowych, wręczyliśmy 11 nagród głównych, 2 nagrody konsumentów, 3 wyróżnienia. Sklepy były oceniane przez 22 jurorów – specjalistów z branży e-commerce, towarzyszyło nam 10 partnerów i sponsorów. Blisko 200 uczestników przybyło na oficjalną galę wręczenia nagród. To wszystko utwierdziło nas w przekonaniu, że konkurs to właściwa forma wskazania najlepiej działających e-sklepów na rynku i wyróżnienia ich. W ten sposób pobudzamy graczy branży e-commerce do zwiększenia konkurencyjności, a co za tym idzie – podniesienia jakości świadczonych e-usług – powiedziała Patrycja Sass- Staniszewska, członek zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej.
10 października jury konkursu ogłosi listę nominowanych uczestników w poszczególnych kategoriach. Wręczenie nagród laureatom „e-Commerce Polska awards 2013” odbędzie się w trakcie uroczystej gali 6 listopada. Szczegółowe informacje wraz z regulaminem konkursu można znaleźć na stronie: eventy.ecommercepolska.pl w zakładce „konkurs”. Dla członków e-Izby zgłoszenie do konkursu jest bezpłatne.
Sponsorem premium konkursu została firma dotpay.pl. Współpracę w ramach projektu podjęli: Mensis.pl; eGospodarka.pl ,e-biznes.pl, evigo.pl.
Wpisy promowane
- Mewa inwestuje w system doboru rozmiaru odzieży oparty na sztucznej inteligencjiDostawca usług tekstylnych firma Mewa kontynuuje swój rozwój, zapewniając sobie większościowe udziały w startupie, jakim jest Esenca Digital Workwear S.R.L. ...
- Zadbaj o właściwą kondycję psychiczną swoich pracownikówDzisiejsze czasy charakteryzują się szybkim tempem życia, które w połączeniu z presją związaną z rywalizacją na coraz bardziej konkurencyjnym rynku ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
- Rynek reklamy w Polsce – styczeń 2024W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji – „Pharmaceuticals – wynika z danych gemiusAdReal ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.