IPO.pl wdraża nową usługę dla firm. Wystarczy jedno kliknięcie, aby otrzymać pomoc na temat dotacji unijnych czy innej formy finansowania przedsiębiorstw.
Od listopada wszyscy przedsiębiorcy mogą bezpłatnie skorzystać z nowej usługi e-Doradcy finansowego na portalu www.IPO.pl. W ciągu kilku minut, bez wychodzenia z firmy, bez spotkania z doradcą można uzyskać profesjonalną pomoc.
Usługa e-Doradcy umożliwia rozmowę w czasie rzeczywistym z Doradcą finansowym na temat form finansowania oraz sposobów pozyskania kapitału niezbędnego do funkcjonowania firm.
Usługa e-Doradcy ma na celu umożliwienie przedsiębiorcom uzyskanie rzetelnej i natychmiastowej informacji. Usługa jest świadczona bezpłatnie w ramach portfolio portalu IPO.pl.
Wdrożenie e-Doradcy jest pierwszym krokiem realizującym nową strategię przyjętą przez zarząd IPO.pl. Kolejnym będzie wdrożenie na początku grudnia br. całkowicie nowej odsłony portalu wraz z rozszerzeniem pakietu świadczonych usług dla przedsiębiorstw sektora MŚP.
Od 2005 roku IPO.pl dostarcza przedsiębiorcom informacji o możliwościach pozyskiwania kapitału na działalność bieżącą i inwestycyjną. 62 proc. użytkowników to właściciele, prezesi oraz menedżerowie firm.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
- Sunseeker Robotics ogłasza europejski debiut, wzmacniając globalną obecnośćFirma Sunseeker Robotics zorganizowała w Hamburgu (Niemcy) przełomowe wydarzenie pod hasłem „Enjoy Boundless Possibilities”, oficjalnie ogłaszając ekspansję na rynek europejski. ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- BIODERMA wybiera Salestube do obsługi digital media dla czterech linii produktówNależąca do firmy NAOS marka BIODERMA wybrała należącą do Group One spółkę MarTech i e-commerce connected Salestube do obsługi w ...
- Tylko 25% lokalnych firm ma stronę internetową, a 68% Polaków szuka opiniiTylko 25% firm działających lokalnie posiada stronę internetową, podczas gdy ponad 68% Polaków szuka w sieci opinii o tych przedsiębiorstwach ...
- 45% Polaków wybiera zakupy stacjonarne z obawy o swoje daneKwestie związane z ochroną prywatności mają istotny wpływ na decyzje zakupowe Polaków. Jak wynika z raportu Santander Consumer Banku „Między ...
- Tpay: 84% Polaków kupuje online raz w miesiącu lub częściejPolacy coraz chętniej sięgają po wirtualne koszyki. Jak wynika z danych Tpay, zawartych w trzeciej części raportu „Jak Polacy kupują ...