e-Muzyka S.A., spółka notowana na rynku NewConnect, podpisała umowę z SONY BMG Music Entertainment (Poland) Sp. z o.o., dotyczącą sprzedaży katalogu produktów multimedialnych, należących do SONY BMG za pomocą sieci komórkowej jednego z operatorów GSM działających na polskim rynku.
SONY BMG Music Entertainment (Poland) Sp. z o.o. to polski oddział jednej z czterech największych na świecie wytwórni fonograficznych, dysponujący ogromnym katalogiem utworów krajowych i zagranicznych wykonawców. Znajdziemy tam Shakirę, Britney Spears, Pink, Avril Lavigne, Justina Timberlake’a, Georga Michaela, a z polskich artystów Anię Dąbrowską, Andrzeja Piasecznego, Kasię Cerekwicką, Monikę Brodkę i wielu innych.
Współpraca z SONY BMG pozwoli e-Muzyce na poszerzenie dotychczasowego katalogu utworów muzycznych i dalszą rozbudowę bazy plików multimedialnych poprzez uzyskanie praw do cyfrowej dystrybucji utworów z katalogu SONY BMG. Dzięki temu klienci spółki otrzymają jeszcze bogatszą ofertę w zakresie licencjonowanego kontentu muzycznego, w sprzedaży i dystrybucji którego specjalizuje się e-Muzyka.
Umowa z SONY BMG jest istotnym elementem realizacji strategii rozwoju, przyjętej przez zarząd spółki e-Muzyka, obejmującej swym zakresem dalszą konsolidację zasobów cyfrowych pochodzących z kolejnych wytwórni fonograficznych.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.