E-shopping Group to spółka e-commerce notowana na NewConnect z branży sprzedaży internetowej. W październiku 2023 r. spółka osiągnęła rekordowy poziom przychodów brutto ze sprzedaży – ponad 263 tys. zł, przy 2,4 tys. zamówień. Od początku roku spółka obsłużyła 9 tys. klientów a przychody wyniosły ponad milion zł. Spółka działa w modelu dropshipping, oferując różnorodne produkty, takie jak narzędzia, dom i ogród, artykuły przemysłowe, zabawki, kosmetyki i artykuły medyczne. Spółka planuje rozwijać swój biznes na rynkach zagranicznych, w tym w Rumunii. Obecnie jej oferta jest dostępna w Czechach i na Słowacji.
– Jestem bardzo zadowolony z dynamiki rozwoju E-shopping Group. Wszystko wskazuje na to, że w październiku osiągnęliśmy rekordowe przychody brutto ze sprzedaży o wartości ponad 263 tys. zł i najwyższy historycznie koszyk zamówień. Jest to wynikiem nie tylko naszej zdywersyfikowanej oferty produktowej, ale również elastycznego i nisko kosztowego modelu dropshipping’ u. Niska baza kosztowa pozwala nam niskim nakładem skalować działalność i generować coraz większą sprzedaż oraz docierać do coraz większej grupy klientów. Zarządowi udało się zbudować ambitny i głodny sukcesów zespół, a ja jako inwestor i Przewodniczący Rady Nadzorczej z dużym optymizmem spo-glądam na kolejne kwartały i perspektywy rozwoju firmy. – mówi Maciej Nowak, Przewodniczący Rady Nadzorczej E-shopping Group SA.
– Naszym celem jest rozwój multibrandowego huba w segmencie sprzedaży internetowej, zarówno na rodzimym rynku, jak i za granicą. Nasza międzynarodowa ekspansja rozpoczęła się od Europy i krajów ościennych, natomiast z miesiąca na miesiąc docieramy do coraz większej grupy klientów. W tym roku obsłużyliśmy już ponad 9 tys. klientów, a przed nami dwa statystycznie najlepsze miesiące w branży. Z pokorą realizujemy strategię i krok po kroku osiągamy kolejne etapy rozwoju – mówi Bartłomiej Denis-Świerszcz Prezes Zarządu w E-shopping Group SA.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.