Twitter eksperymentuje z modelem biznesowym. Po płatnych wpisach i promowanych tematach przyszła pora na konto @EarlyBird, gdzie oferowane będą ekskluzywne, ograniczone czasowo oferty pochodzące od partnerów handlowych serwisu.
Reklamodawcy, którzy zdecydują się wykorzystywać @EarlyBird będą mogli określić warunki oferty, jej dostępność, ilość, czy cenę. Użytkownicy serwisu mikroblogowego muszą oczywiście zdecydować się na śledzenie specjalnego konta, zobaczą wpisy z niego pochodzące także wtedy gdy ich znajomi wykorzystają funkcję „retweet”. Oznacza to, że komunikaty z @EarlyBird mają szansę rozprzestrzeniać się jak wirus, zwłaszcza gdy oferty w nich zawarte ograniczone będą czasowo.
Twitter informuje, że udało mu się porozumieć z szeregiem reklamodawców, ale wciąż przyjmować będzie sugestie produktów, czy wydarzeń promowanych za pośrednictwem konta. Podpowiedzi można wysyłać korzystając z opcji „@reply”.
Oferty ogłaszane mają być głównie w godzinach porannych – w strefach czasowych obowiązujących w USA. Pojawiać mają się również oferty o międzynarodowym zasięgu. W przyszłości wykorzystywane mają być mechanizmy geolokalizacji oraz – być może – filtry tematyczne (np. moda, czy muzyka).
Już w kilka godzin po uruchomieniu @EarlyBird, konto śledzi prawie 10 tys. użytkowników. Więcej informacji znaleźć można pod tym adresem.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.