easyCALL, największy rodzimy operator taniej telefonii internetowej VoIP, podpisał umowę z Telekomunikacją Polską, na mocy której dane abonentów będą mogły być przekazywane do prowadzonego przez operatora dominującego spisu numerów telefonicznych.
– Każdy klient easyCALL może teraz udostępnić swoje dane w publicznym spisie abonentów telefonicznych, dostępnym w formie papierowych książek telefonicznych – mówi Michał Jakubowski. – Informacje u numerach telefonów naszych klientów będzie można również uzyskać w biurze numerów 118 913 – dodaje Michał Jakubowski.
Operacja przekazania danych do biura numerów dla klientów easyCALL jest bezpłatna, wymaga jednak wyrażenia na to zgody przez abonenta. W przypadku abonentów telefonii stacjonarnej ekotel zgoda taka wymaga jedynie ustnego wyrażenia odpowiedniej woli, w przypadku użytkowników telefonii internetowej zgoda odbywa się poprzez wypełnienie formularza na stronie WWW, wydrukowanie go, podpisanie i przesłanie do easyCALL.
– Jesteśmy pierwszym operatorem VoIP pozwalającym swoim klientom na umieszczenie danych w ogólnokrajowej książce telefonicznej. Dzięki temu możemy teraz zaoferować najbardziej zaawansowany funkcjonalnie zamiennik telefonu stacjonarnego – wyjaśnia Michał Jakubowski. – Telefon internetowy w easyCALL ma teraz wszystkie zalety telefonu stacjonarnego, łącząc je z najważniejszą cechą telefonii VoIP, czyli niskimi cenami – podsumowuje Jakubowski.
Telefonia internetowa w sieci easyCALL stanowi teraz pełny odpowiednik tradycyjnej telefonii stacjonarnej ponieważ pozwala na posiadanie własnego numeru telefonicznego, umożliwia prezentację danych abonenta w książce telefonicznej, pozwala na wykonywanie połączeń na numery alarmowe oraz umożliwia wysyłanie i odbieranie faksów – również za pomocą tradycyjnego faksu podłączonego do specjalnej bramki.
easyCALL zapowiada jednocześnie, że już wkrótce będzie możliwe przenoszenie numerów od innych operatorów – i to zarówno we wszystkich strefach, w których obecnie posiada numerację jak i w tych strefach, w których swoje usługi wprowadzi w najbliższym czasie. Abonenci mieszkający w strefach nieobsługiwanych przez easyCALL mogą zaś wybrać numerację niegeograficzną 0-39, na którą z dowolnego miejsca w kraju dzwoni się po stawce połączenia lokalnego.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.