Firma eBay przejęła Milo.com, amerykańską wyszukiwarkę umożliwiającą odnajdywanie produktów w lokalnych sklepach. Kwota transakcji to 75 mln dolarów.
Milo wyświetla aktualizowaną w czasie rzeczywistym listę sklepów w USA (ok. 50 tys.), w których kupić można poszukiwany produkt. Pokazuje przy tym miejsca oferujące daną rzecz w najbardziej korzystnej cenie. Niedawno uruchomiona została dedykowana aplikacja dla systemu Android oraz możliwość zdobycia zniżkowych kuponów na zakupy.
eBay planuje wdrożyć do Milo katalogi swoich partnerów. Firma ma również aplikację dla systemu iOS skanującą kody kreskowe, która również będzie zintegrowana z wynikami wyszukiwań przejętego serwisu. Dalsze plany współpracy mają zostać ogłoszone w późniejszym czasie.
Zadowoleni mogą być również inwestorzy, którzy w Milo włożyli „zaledwie” pięć mln dolarów. Jak donosi serwis TechCrunch, jeden z inwestorów, firma True Ventures jest właścicielem 25 proc. udziałów w Milo i przejęcie przez eBay przyniosło jej ok. 20 mln dolarów – ok. 10 razy więcej niż wkład w rozwój projektu sprzed roku.
Wewnątrz eBay będziemy kontynuować naszą misję przeniesienia każdego produktu, z każdej półki, z każdego sklepu w fizycznym sklepie do internetu – napisał w komunikacje wysłanym za pośrednictwem Twittera Jack Abraham, szef Milo, który ma zaledwie 24 lata.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.