eBay, jeden z największych portali aukcyjnych na świecie, wzbogaca swoją stronę główną o dynamiczny interfejs i rozwiązania z zakresu personalizacji zakupów. Nowa strona główna z powodzeniem funkcjonuje już na innych rynkach, a od dziś dostępna jest również w wersji polskiej.
Nowa strona główna eBay.pl jest wyposażona w funkcjonalności oparte o technikę sztucznej inteligencji i uczenie maszynowe. Dzięki temu oferty mają być dostosowywane do preferencji konkretnych użytkowników, którzy widzą stronę główną eBay odpowiednią do własnych nawyków i zachowań zakupowych.
Personale doświadczenie
Jedną z cech charakterystycznych eBay jest liczba oferowanych produktów – obecnie platforma oferuje ich już ponad miliard. Nowe rozwiązania, które wprowadza eBay, są w szczególności skierowane do konsumentów, którzy nie dokonali jeszcze wyboru bądź dopiero poszukują inspiracji.
Naszym celem jest maksymalne ułatwienie zakupów, zarówno konsumentom, którzy chcą nabyć konkretny produkt, jak również tym, którzy dopiero poszukują inspiracji. Dzięki połączeniu sztucznej inteligencji z szeroką ofertą produktów możemy zaoferować użytkownikom przedmioty odpowiadające ich konkretnym potrzebom i zainteresowaniom – mówi Małgorzata Gliszczyńska, dyrektor zarządzająca na Polskę i Europę Centralną w eBay.
Nowością z perspektywy użytkowników jest również sposób prezentacji rekomendowanych produktów, które są uporządkowane według typów i ogólnych kategorii, a nie – jak było do tej pory – według konkretnych aukcji. Nowa strona główna to także moduły prezentujące m.in. najbardziej popularne produkty, trendy w poszczególnych branżach czy najciekawsze wydarzenia i promocje.
Shopbot, czyli eBay stawia na sztuczną inteligencję
W ramach rozwijania funkcji personalizacji przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji eBay udostępnił użytkownikom specjalną usługę „Shopbot”. To spersonalizowany asystent zakupów rekomendujący produkty w ramach aplikacji Messenger. W tej chwili aplikacja dostępna jest wyłącznie w wersji angielskiej.
eBay inwestuje w rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji i maszynowego uczenia od pięciu lat, chcąc w ten sposób sukcesywnie dostosowywać platformę do zmieniającej się rzeczywistości rynku e-commerce. W ubiegłym miesiącu eBay dołączył do organizacji non-profit „Partnerstwo sztucznej inteligencji na rzecz społeczeństw” (eng. Partnership on AI to Benefit People and Society), której celem jest stworzenie zróżnicowanych, globalnych perspektyw dla sztucznej inteligencji.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.