eBay, lider na polu aukcji online, podjął decyzję o wycofaniu się z rynku japońskiego z dniem 31 marca 2002. Przy prowadzeniu serwisu pracuje 17 osób.
Głównym powodem jest zbyt duża konkurencja na lokalnym rynku.
eBay Japan oferuje na dzień dzisiejszy 25.000 produktów podczas gdy największy konkurent Yahoo Japan 3.5 mln.
We wtorek jednak eBay poinformował, że zamierza kupić lokalny dom aukcyjny na Tajwanie NeoCom Technology za więcej niż $9.5 mln. NeoCom jest właścicielem stron uBid.com.tw oraz Bid.com.tw.
Umowa sprzedaży dotyczy aż 6.5 mln użytkowników.
http://www.ebay.co.jp
http://www.ebay.com
CNET
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.