Obroty z tytułu zautoryzowanych i rozliczonych przez eCard S.A. transakcji internetowych wyniosły w I połowie 2004 roku 93,2 miliona złotych i były ponad czterokrotnie wyższe niż w analogicznym okresie 2003 roku. Liczba rozliczonych transakcji wyniosła 217.500 i była niemal trzykrotnie wyższa niż w I połowie 2003 roku. O 170% była też wyższa średnia wartość transakcji zrealizowanej w I połowie br. i wyniosła 425 zł (dla porównania 250 zł I połowie 2003 r.).
Znaczny wzrost zanotowany został również w obszarze działalności prowadzonej wspólnie ze spółką Xtrade. Obroty z tytułu przeprowadzonych na platformie Xtrade aukcji B2B oraz zrealizowanych do końca pierwszej połowy 2004 roku zamówień przekroczyły poziom 250 milionów złotych. Z rozwiązań oferowanych przez platformę Xtrade korzysta obecnie ponad 1700 dostawców i kupujących.
Dodatkowo, czerwiec 2004 roku jest pierwszym, w którym eCard S.A. osiągnęła dodatni wynik finansowy, co zgodnie z realizowanym planami rozpoczyna pozytywny trend wyników finansowych firmy. Czerwcowy wskaźnik EBITDA przekroczył 100 tysięcy złotych.
„Osiągnięcie pozytywnego, miesięcznego wyniku finansowego jest niewątpliwie punktem przełomowym dla Spółki – mówi Allan Wodzyński, Prezes Zarządu eCard S.A. – Potwierdza, że nasza stabilna i długofalowa strategia rynkowa oraz przewidywania dotyczące potencjału i rozwoju rynku, zarówno płatności elektronicznych jak i platform transakcyjnych są słuszne i już przynoszą pierwsze pozytywne rezultaty. Nasze plany zakładają osiągnięcie stałego, dodatniego wyniku finansowego w ciągu najbliższych 3 kwartałów”
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.