eCard: I kwartał 2004 blisko czterokrotnie lepszy

Opublikowano: 7 kwietnia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

W okresie od 1 stycznia do 31 marca 2004 r. eCard zautoryzował 100 792 transakcje o łącznej wartości 35,2 mln zł. Oznacza, to wzrost obrotów o 381% w stosunku do I kwartału ubiegłego roku i 257% wzrost liczby transakcji.

Średnia wartość transakcji w pierwszych trzech miesiącach tego roku wyniosła 348,95 zł i jest o 48% wyższa niż średnia wartość transakcji z I kwartału 2003 r.

„Biorąc pod uwagę dynamikę wzrostu obrotów zrealizowanych przez naszych klientów w stosunku kwartał do kwartału, możemy oczekiwać potwierdzenia, naszych szacunków dotyczących rynku w tym roku” – powiedział Allan Wodzyński, Prezes Zarządu eCard S.A.
Zakładając, że kartą płaci średnio niemal 25% klientów sklepów internetowych, to można szacować, że wartość całej sprzedaży B2C w internecie 1 mld zł. Wyliczenia te nie uwzględniają obrotów generowanych przez serwisy aukcyjne.

„Niewątpliwie na wzrost obrotów znaczący wpływ miała i w dalszym ciągu ma oferta się tanich przewoźników lotniczych. Ale warto też podkreślić, że coraz więcej firm świadczących usługi dla klienta masowego takich jak telefonia komórkowa oraz tv cyfrowa i kablowa, zaczęło przyjmować płatności kartami poprzez internet i telefon” – dodaje Piotr Kaczanowski, Z-ca Dyrektora Sprzedaży i Marketingu eCard S.A. – „Jesteśmy przekonani, że sektor firm oferujących masowe usługi będzie patrzył coraz przychylniejszym wzrokiem na klientów z kartą płatniczą”

Z usługi autoryzacji online eCard S.A. korzysta obecnie 375 sklepów i firm.

http://www.ecard.pl

Sylwester KozakeCard: I kwartał 2004 blisko czterokrotnie lepszy

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.