W okresie od 1 stycznia do 31 marca 2004 r. eCard zautoryzował 100 792 transakcje o łącznej wartości 35,2 mln zł. Oznacza, to wzrost obrotów o 381% w stosunku do I kwartału ubiegłego roku i 257% wzrost liczby transakcji.
Średnia wartość transakcji w pierwszych trzech miesiącach tego roku wyniosła 348,95 zł i jest o 48% wyższa niż średnia wartość transakcji z I kwartału 2003 r.
„Biorąc pod uwagę dynamikę wzrostu obrotów zrealizowanych przez naszych klientów w stosunku kwartał do kwartału, możemy oczekiwać potwierdzenia, naszych szacunków dotyczących rynku w tym roku” – powiedział Allan Wodzyński, Prezes Zarządu eCard S.A.
Zakładając, że kartą płaci średnio niemal 25% klientów sklepów internetowych, to można szacować, że wartość całej sprzedaży B2C w internecie 1 mld zł. Wyliczenia te nie uwzględniają obrotów generowanych przez serwisy aukcyjne.
„Niewątpliwie na wzrost obrotów znaczący wpływ miała i w dalszym ciągu ma oferta się tanich przewoźników lotniczych. Ale warto też podkreślić, że coraz więcej firm świadczących usługi dla klienta masowego takich jak telefonia komórkowa oraz tv cyfrowa i kablowa, zaczęło przyjmować płatności kartami poprzez internet i telefon” – dodaje Piotr Kaczanowski, Z-ca Dyrektora Sprzedaży i Marketingu eCard S.A. – „Jesteśmy przekonani, że sektor firm oferujących masowe usługi będzie patrzył coraz przychylniejszym wzrokiem na klientów z kartą płatniczą”
Z usługi autoryzacji online eCard S.A. korzysta obecnie 375 sklepów i firm.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.