PayU rozpoczyna projekt edukacyjny #eCommerce10, w ramach którego prezentuje najbardziej inspirujące przykłady e-biznesów w Polsce. Chce w ten sposób chce inspirować przedsiębiorców do zaistnienia w cyfrowym biznesie.
Na stronie www.ecommerce10.pl zaprezentowanych zostanie 10 historii najbardziej inspirujących firm działających w polskim e-handlu.
Rosnące z roku na rok obroty w handlu internetowym są sukcesem, ale i wyzwaniem dla wszystkich uczestników tego rynku. Specyfiką dzisiejszych czasów jest to, że klient chce mieć prawo wyboru, a internet daje mu możliwość korzystania z różnorodności i to o dowolnej porze dnia. Tylko od nas – firm tworzących polski e-commerce – zależy więc, jak to wykorzystamy, aby zakończonych transakcji i zadowolonych kupujących było coraz więcej – mówi Sylwia Bilska, dyrektor generalny PayU.
Warto przy tym zwrócić uwagę jak poradzili sobie z tym wyzwaniem najwięksi, najbardziej doświadczeni, najbardziej innowacyjni i najdynamiczniej rozwijający się gracze na lokalnym rynku. W tym celu powstał projekt #eCommerce10, do którego zaprosiliśmy wyróżniające się e-biznesy znajdujące się na różnych etapach rozwoju i reprezentujące rozmaite branże – dodaje.
PayU chce wspierać przedsiębiorców poprzez działania edukacyjne. W projekcie #eCommerce10 właściciele, założyciele i prezesi firm opowiadają jak zaczynali i jaką drogę przeszli, aby osiągnąć mistrzowski poziom w sprzedaży internetowej. Zdradzają także jakie widzą główne kierunki dalszego rozwoju.
Na stronie www.eCommerce10.pl regularnie pojawiać się będą kolejne historie firm odnoszących sukces w eCommerce. Za każdym razem będzie to dedykowany landing page, gdzie można będzie znaleźć filmową opowieść, a także infografiki przedstawiające najważniejsze liczby opisujące dany biznes. Dopełnieniem całości są poradniki, z praktycznymi wskazówkami jak dojść na szczyt, zwiększając konwersję i zadowolenie klientów.
Wśród firm, które z pewnością zainspirują polskich przedsiębiorców znalazły się m.in. Allegro, CDP.pl, Euroflorist, Home.pl, Lech Poznań, Pakamera.pl.
Wpisy promowane
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
- Mewa zaprezentuje na Targach SAWO w Poznaniu (23-25.04.2024) odzież roboczą, ochronną i ostrzegawczą dla przemysłu i rzemiosła oraz ofertę w zakresie artykułów bhpW dniach od 23-25 kwietnia b.r. firma Mewa obecna będzie na Międzynarodowych Targach Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO w ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.