Sieć reklamy internetowej Evolution Media Net uruchomiła kolejny kanał tematyczny – Education & School. Nowa oferta sieci zbiegła się z podpisaniem umowy z firmą Netstel, której sześć serwisów wchodzi w skład nowo utworzonego kanału.
Kanał Education & School pozwala dotrzeć do uczniów, studentów oraz osób zawodowo związanych z oświatą. Aż 70% odbiorców reklam w tej ofercie to osoby poniżej 29 roku życia. Łączny zasięg nowego kanału, na który składa się 14 serwisów, to ponad 2 mln użytkowników i 11 mln odsłon. Wśród najważniejszych witryn tworzących Education & School są popularne w tej kategorii wiekowej strony, takie jak matematyka.pl, studentnews.pl, eszkola.pl czy przepisz.pl.
Nowa oferta reklamowa sieci zbiega się z rozpoczęciem współpracy z firmą Netstel. Sześć serwisów należących do tej spółki – spolszczenia.pl, eszkola.pl, streszczenia.pl, matematyka.pl, zadanie.pl, wypracowania24.pl – weszło w skład nowego kanału.
– Grupę docelową w większości tworzą młodzi, dynamiczni ludzie, którzy są bardzo atrakcyjną grupą dla reklamodawców. Coraz więcej branż koncentruje się właśnie na tej grupie i myślę, że dla wielu z nich będzie to bardzo dobra propozycja. – mówi Karol Kowalski, Head of Publisher Services w sieci Evolution.
W kanale Education & School dostępne są zarówno wszystkie standardowe formy reklamowe, jak i niestandardowe jak sponsoring poszczególnych serwisów czy sekcji oraz działania przygotowywane na potrzeby konkretnych kampanii.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.