W poniedziałek 22 października 2007 w trakcie uroczystej gali w Teatrze Wielkim ogłoszono wyniki 8. Konkursu Effie, którego celem jest nagradzanie najlepszych kampanii reklamowych, wyznaczających trendy na polskim rynku
komunikacji marketingowej. Dom mediowy Mediaedge:cia otrzymał dwie statuetki, srebrną za kampanię „Lepsze strony życia” przygotowaną dla firmy IKEA i zrealizowaną jesienią 2006 roku. Brązem została nagrodzona kampania przygotowana dla wydawnictwa Bauer za promocję miesięcznika „PC Format”.
W tym roku Mediaedge:cia zgłosiło 8 prac, z czego 7 zostało nominowanych w
pięciu kategoriach: żywność, napoje alkoholowe, napoje bezalkoholowe,
launch i pozostałe usługi. Jury oceniało 141 prac, z tego 42 w kategorii –
domy mediowe.
To już trzecia nagroda dla Mediaedge:cia za kampanię „Lepsza strona życia”.
Po raz pierwszy doceniono ją w trakcie konkursu Media Trendy 2007
(nominacja). Kampania zdobyła także II nagrodę w Europie w tegorocznym
wewnętrznym konkursie Global Ideas organizowanym przez sieć Mediaedge:cia.
Kampanie przygotowal zespol Mediaedge:cia pracujacy dla IKEA wraz
z Karoliną Doberską szefową MEC Access odpowiedzialna za niestandardowe kanaly komunikacji wykorzystane w tej kampanii.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.