Na stronie internetowej Efnetica.pl dostępny jest darmowy kurs dla przedsiębiorców, którzy chcą skutecznie promować swoją firmę w Internecie. Dotychczas z kursu skorzystało 808 uczestników, w tym firmy takie jak: BMW, Apart, BRE, Gerda, Śnieżka, Bosch, Opoczno i Farmapol.
Celem nieodpłatnego kursu jest przekazanie uczestnikom wiedzy na temat skutecznych metod działania i realizacji celów firmy w Internecie, co może przełożyć się na jej długofalowy efekt ekonomiczny.
„Kurs został stworzony specjalnie z myślą o prezesach firm i dyrektorach marketingu – wyjaśnia Piotr Michalak, autor kursu oraz właściciel agencji interaktywnej Efnetica.pl – Oni, bowiem mają najwięcej do powiedzenia w kwestii promocji swoich firm w Internecie i w pierwszej kolejności powinni nabyć wiedzę w tym zakresie”.
Według statystyk polscy przedsiębiorcy wciąż nie mają wystarczającej wiedzy na temat skutecznej promocji firmy w Internecie. Sytuacja, kiedy firmy nie posiadają swojej strony internetowej, a jedynie wizytówki w katalogach branżowych, są wciąż powszechne, co nierzadko bywa zmorą kontrahentów szukających partnerów B2B oraz – co najgorsze – klientów indywidualnych.
Poza tym agencje reklamowe i interaktywne często nie są w stanie precyzyjnie ustalić z klientami wizji i szczegółów technicznych realizowanych dla nich zleceń. Piotr Michalak z agencji interaktywnej Efnetica.pl wyjaśnia: „Działalność polskich firm w Internecie nie jest tak powszechna i efektywna, jak ma to miejsce na Zachodzie. Polacy wciąż pozostają w tyle, a doradztwo i usługi w tej dziedzinie są bardzo drogie. Stąd właśnie idea naszego darmowego kursu – aby pomóc polskim przedsiębiorcom zaistnieć w sieci i dotrzeć do tych, którzy szukali, ale nie mogli ich znaleźć”.
Uczestnicy kursu dowiedzą się m.in., jak stworzyć dobry serwis internetowy, jakie treści i informacje powinny się tam znaleźć i jaką ich serwis powinien mieć funkcjonalność. W dalszej kolejności ustalą swój budżet na działania w Internecie, a także poznają metody promowania serwisów internetowych.
Kurs jest darmowy, Składa się z 14 części wysyłanych mailem co trzy dni, a trwa w sumie 42 dni.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.