Na stronie internetowej Efnetica.pl dostępny jest darmowy kurs dla przedsiębiorców, którzy chcą skutecznie promować swoją firmę w Internecie. Dotychczas z kursu skorzystało 808 uczestników, w tym firmy takie jak: BMW, Apart, BRE, Gerda, Śnieżka, Bosch, Opoczno i Farmapol.
Celem nieodpłatnego kursu jest przekazanie uczestnikom wiedzy na temat skutecznych metod działania i realizacji celów firmy w Internecie, co może przełożyć się na jej długofalowy efekt ekonomiczny.
„Kurs został stworzony specjalnie z myślą o prezesach firm i dyrektorach marketingu – wyjaśnia Piotr Michalak, autor kursu oraz właściciel agencji interaktywnej Efnetica.pl – Oni, bowiem mają najwięcej do powiedzenia w kwestii promocji swoich firm w Internecie i w pierwszej kolejności powinni nabyć wiedzę w tym zakresie”.
Według statystyk polscy przedsiębiorcy wciąż nie mają wystarczającej wiedzy na temat skutecznej promocji firmy w Internecie. Sytuacja, kiedy firmy nie posiadają swojej strony internetowej, a jedynie wizytówki w katalogach branżowych, są wciąż powszechne, co nierzadko bywa zmorą kontrahentów szukających partnerów B2B oraz – co najgorsze – klientów indywidualnych.
Poza tym agencje reklamowe i interaktywne często nie są w stanie precyzyjnie ustalić z klientami wizji i szczegółów technicznych realizowanych dla nich zleceń. Piotr Michalak z agencji interaktywnej Efnetica.pl wyjaśnia: „Działalność polskich firm w Internecie nie jest tak powszechna i efektywna, jak ma to miejsce na Zachodzie. Polacy wciąż pozostają w tyle, a doradztwo i usługi w tej dziedzinie są bardzo drogie. Stąd właśnie idea naszego darmowego kursu – aby pomóc polskim przedsiębiorcom zaistnieć w sieci i dotrzeć do tych, którzy szukali, ale nie mogli ich znaleźć”.
Uczestnicy kursu dowiedzą się m.in., jak stworzyć dobry serwis internetowy, jakie treści i informacje powinny się tam znaleźć i jaką ich serwis powinien mieć funkcjonalność. W dalszej kolejności ustalą swój budżet na działania w Internecie, a także poznają metody promowania serwisów internetowych.
Kurs jest darmowy, Składa się z 14 części wysyłanych mailem co trzy dni, a trwa w sumie 42 dni.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.