Serwis eholiday.pl wprowadził nową funkcjonalność ułatwiającą planowanie wypoczynku. Zbiorcze zapytanie, bo tak nazywa się nowa usługa, pozwala użytkownikowi uzyskać szybką odpowiedź od dużej liczby obiektów noclegowych.
Większość hoteli posiada system rezerwacji miejsc, który pozwala online uzyskać informację czy w danym terminie w hotelu są wolne pokoje. Pozostałe miejsca noclegowe takie jak pensjonaty, małe hotele, ośrodki wypoczynkowe czy kwatery prywatne takiego systemu dostępnego z poziomu strony internetowej zazwyczaj nie mają. Internaucie pozostaje wtedy zazwyczaj żmudne i czasochłonne obdzwanianie wszystkich obiektów znalezionych w sieci i dopytywanie o wolne terminy, ceny, standard noclegu. Jak bardzo frustrujące potrafi być to zajęcie wie zapewne każdy, kto kiedykolwiek planował w ten sposób urlop.
Zapytanie zbiorcze to nowa usługa serwisu eholiday.pl, która stara się rozwiązać ten problem. Użytkownik zaczyna od określenia miejsca planowanego wypoczynku. Może to być miejscowość, powiat, województwo lub kraina geograficzna. Kolejnym krokiem jest określenie wymagań i kryteriów jakie ma spełniać miejsce noclegowe: cena, rodzaj obiektu, standard i udogodnienia. System wyszukuje z bazy eholiday.pl obiekty spełniające kryteria, a następnie wysyła do nich zapytanie dotyczące wolnego terminu określonego uprzednio przez użytkownika, któremu pozostaje jedynie czekać na odpowiedź wysyłaną drogą mailową.
– Pomysł na zapytanie zbiorcze podsunęli sami użytkownicy serwisu. Faktycznie, znalezienie właściwego noclegu jeżeli wie się tylko z grubsza gdzie chce się spędzić urlop to czasami istna mordęga. Najpierw szukanie możliwych obiektów, a potem wydzwanianie do wszystkich i pytanie czy w danym terminie są wolne pokoje… Bardzo często kończy się to tym, że w przypływie zniechęcenia wybiera się cokolwiek. Mam nadzieję, że nasz nowy pomysł znacznie ułatwi życie wielu internautom – mówi Mariusz Wojciechowski, prezes zarządu Grupy eholiday.pl.
Usługa pozwala na wysłanie zbiorczego zapytania maksymalnie do 50 obiektów noclegowych jednorazowo. Aby z niej skorzystać należy wysłać pod specjalny numer SMS Premium, którego całkowity koszt wynosi 6,10 zł (z VAT).
– Stawiamy na rozwój nowych, przydatnych dla użytkowników usług oraz na współpracę z zewnętrznymi partnerami, tak, aby dostęp do naszych zasobów miała jak największa liczba osób. Stąd umowy partnerskie z IMAGISEM, a ostatnio także z systemem nawigacji w telefonach komórkowych Navi Expert – dodaje Mariusz Wojciechowski
Wpisy promowane
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
- Style przywództwa a zarządzanie zmianą w organizacjiZarządzanie zmianą w organizacji to proces, który wymaga nie tylko odpowiedniej strategii i narzędzi, ale także właściwego przywództwa. Różnorodne metody ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.