Barlinek S.A. uruchomił kolejny, po okleiny.pl i barkietsport.pl serwis informacyjny – Ekobarlinek. Nie dotyczy on jednak żadnego z produktów firmy, lecz ma za zadanie uwrażliwiać odwiedzających serwis na ochronę środowiska naturalnego i przybliżać ekologiczne akcje barlineckie.
Do tych najbardziej znanych należą „Zasada 1 za 1”, czyli zobowiązanie firmy do posadzenia jednego drzewka za sprzedaną paczkę deski barlineckiej, ; wsparcie akcji reintrodukcji sokoła wędrownego, czy pomoc dla sędziwego Dębu Bartek –symbolu ziemi świętokrzyskiej.
W serwisie Ekobarlinek, prócz artykułów na temat aktualnego przebiegu poszczególnych akcji proekologicznych oraz informacji o produkcji ekologicznego biopaliwa – peletu, znaleźć można ekobarlineckie wygaszacze czy tapety na pulpit. Chętni mogą sprawdzić swoją wiedzę z dziedziny ekologii w przygotowanym quizie, odwiedzającym umożliwiono zaprezentowanie swego stanowiska w sondzie. Ekobarlinek to także miejsce skąd można wysłać kartkę elektroniczną oraz gdzie najmłodsi mogą wziąć udział w konkursach organizowanych przez Barlinek S.A..
Ekobarlinek nie jest serwisem komercyjnym. Jego stricte informacyjny charakter ma za zadanie pogłębiać świadomość ekologiczną klientów Barlinek S.A. Firmy, która troszczy się o środowisko naturalne stosując najnowocześniejsze technologie oraz inwestując w programy proekologiczne.
www.ekobarlinek.pl
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.