ekotel – nowa marka easyCALL

easyCALL usługi telefonii stacjonarnej dla dotychczasowych klientów Telekomunikacji Polskiej świadczy pod marką ekotel. Operator – analogicznie jak w swojej podstawowej działalności, czyli telefonii VoIP – również i w przypadku klasycznej telefonii stacjonarnej zamierza konkurować swym głównym atutem, czyli niskimi cenami.
– W ekotelu klient nie musi instalować żadnych dodatkowych linii telefonicznych czy urządzeń, pozostaje przy dotychczasowej linii telefonicznej, może również korzystać z usług dotychczasowego dostawcy internetu – wyjaśnia Michał Jakubowski z easyCALL. – Ograniczyliśmy również do niezbędnego minimum formalności związane ze zmianą operatora. Osoba chcąca zmienić usługodawcę telefonii stacjonarnej na ekotel wypełnia przez internet umowę, drukuje ją, podpisuje a następnie wysyła do nas pocztą. Wkrótce potem może już korzystać z naszej oferty, czyli dużo tańszych niż w Telekomunikacji Polskiej połączeń zarówno krajowych jak międzynarodowych – dodaje Michał Jakubowski.

– Do korzystania z panelu administracyjnego wystarczy komputer z przeglądarką internetową i dostęp do Sieci. Naszym klientom udostępniliśmy między innymi szczegółowe zestawienia połączeń, możliwość ich filtrowania według zadanych parametrów – takich jak przedział czasowy, rodzaj czy kierunek połączeń – mówi Michał Jakubowski. – Dane bilingowe można również zapisywać jako pliki xls, czyli w formacie popularnego arkusza kalkulacyjnego Excel.

Billingi tworzone i aktualizowane są na bieżąco. Oznacza to, że koszt połączenia można sprawdzić on-line tuż po jego zakończeniu.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top