easyCALL usługi telefonii stacjonarnej dla dotychczasowych klientów Telekomunikacji Polskiej świadczy pod marką ekotel. Operator – analogicznie jak w swojej podstawowej działalności, czyli telefonii VoIP – również i w przypadku klasycznej telefonii stacjonarnej zamierza konkurować swym głównym atutem, czyli niskimi cenami.
– W ekotelu klient nie musi instalować żadnych dodatkowych linii telefonicznych czy urządzeń, pozostaje przy dotychczasowej linii telefonicznej, może również korzystać z usług dotychczasowego dostawcy internetu – wyjaśnia Michał Jakubowski z easyCALL. – Ograniczyliśmy również do niezbędnego minimum formalności związane ze zmianą operatora. Osoba chcąca zmienić usługodawcę telefonii stacjonarnej na ekotel wypełnia przez internet umowę, drukuje ją, podpisuje a następnie wysyła do nas pocztą. Wkrótce potem może już korzystać z naszej oferty, czyli dużo tańszych niż w Telekomunikacji Polskiej połączeń zarówno krajowych jak międzynarodowych – dodaje Michał Jakubowski.
– Do korzystania z panelu administracyjnego wystarczy komputer z przeglądarką internetową i dostęp do Sieci. Naszym klientom udostępniliśmy między innymi szczegółowe zestawienia połączeń, możliwość ich filtrowania według zadanych parametrów – takich jak przedział czasowy, rodzaj czy kierunek połączeń – mówi Michał Jakubowski. – Dane bilingowe można również zapisywać jako pliki xls, czyli w formacie popularnego arkusza kalkulacyjnego Excel.
Billingi tworzone i aktualizowane są na bieżąco. Oznacza to, że koszt połączenia można sprawdzić on-line tuż po jego zakończeniu.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.