Na zlecenie Information and Communication Mobile (Siemens mobile) Siemensa Sp. z o.o. z działem telefonii komórkowej i stacjonarnej, agencja OS3 multimedia przygotowała kreację kampanii internetowej modelu M65. Jest to kolejna wspólna produkcja w zakresie współpracy na polu działań internetowych. Wcześniej agencja zajęła się wdrożeniem serwisu internetowego siemens-mobile.pl oraz kampanią reklamową on-line modelu CX65.
Podstawowym celem kampanii jest podkreślenie i wyraźne wyróżnienie cech charakterystycznych Siemensa M65. Ten ekstremalny model dla ludzi lubiących ekstremalne wyzwania, odporny na kurz, wodę i wstrząsy doskonale sprawdza się podczas aktywnych wypraw.
„Graficznie kreacja nawiązuje do sportów ekstremalnych przez co wywołuje proste skojarzenia, że telefon jest bardziej odporny niż inne modele i doskonale sprawdza się w trudnych warunkach. Posiada cechy, które go wyróżniają, podobnie, jak jego użytkowników. Wykorzystane w kampanii elementy interaktywne wciągają do zabawy, a jednocześnie zapoznają z produktem i na dłużej zapadają w pamięć.” -powiedział Marcin Maj client service director OS3 multimedia.
„Kampania internetowa to integracyjny element całej naszej strategii dotyczącej promocji modelu M65. Podkreśla ona najważniejsze cechy telefonu i kierowana jest do tych użytkowników telefonów komórkowych, którzy cenią sobie niezależność i niezawodność w życiu pełnym wyzwań. Agencja OS3 multimedia wykonała także prezentację produktu uruchomioną na naszej stronie internetowej siemens-mobile.pl/m65 ” – powiedziała Dorota Piekut specjalista ds. marketingu ICM MP Siemens Sp. z o.o.
Wykorzystane w kampanii formaty to między innymi top layer, billboard, czy boks reklamowy. Kampanię można oglądać zarówno w portalach ogólno informacyjnych, jak i serwisach tematycznych związanych ze sportem, turystyką i rozrywką.
http://www.siemens-mobile.pl/m65
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.