Agencja Marketingu Mobilnego – firmy EL2 zamierza zbudować sieć akceptacji m-kuponów.
Do końca roku EL2 planuje podpisanie umów z kilkudziesięcioma firmami, które dysponują około 100-200 punktami sprzedaży w całej Polsce: sklepami sieciowymi, kawiarniami, klubami, itp.
M-kupony to unikatowe kody wysyłane do użytkowników za pomocą SMS. Po ich okazaniu sprzedawcy upoważniają klientów do zniżek lub odbioru określonych produktów. EL2 oferuje detalistom system do weryfikacji m-kuponów oraz wynajem terminali GPRS (bezprzewodowa transmisja danych) dla punktów sprzedaży, które nie mają połączenia z Internetem.
Po zbudowaniu sieci akceptacji m-kuponów firma chce oferować usługę marketerom – na początek przede wszystkim producentom FMCG. M-kupon równoznaczny ze zniżką, czy darmowym napojem w kawiarni, może być formą nagrody w konkursach i programach lojalnościowych organizowanych przez marketerów. Kupon może stanowić także narzędzie marketingowe dla samych detalistów biorących udział w programie.
System proponowany przez EL2 jest oparty na tradycyjnych m-kuponach – ciągu cyfr przesyłanym na telefon komórkowy, który sprzedawca musi wprowadzić ręcznie do komputera lub terminala GPRS. W grupie Liberty, do której należy EL2 pracują już nad nowszym rozwiązaniem – przesyłaniem kuponów graficznych, które mogą być szybko wprowadzane w punkcie sprzedaży za pomocą skanera.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
- Sunseeker Robotics ogłasza europejski debiut, wzmacniając globalną obecnośćFirma Sunseeker Robotics zorganizowała w Hamburgu (Niemcy) przełomowe wydarzenie pod hasłem „Enjoy Boundless Possibilities”, oficjalnie ogłaszając ekspansję na rynek europejski. ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- BIODERMA wybiera Salestube do obsługi digital media dla czterech linii produktówNależąca do firmy NAOS marka BIODERMA wybrała należącą do Group One spółkę MarTech i e-commerce connected Salestube do obsługi w ...
- Tylko 25% lokalnych firm ma stronę internetową, a 68% Polaków szuka opiniiTylko 25% firm działających lokalnie posiada stronę internetową, podczas gdy ponad 68% Polaków szuka w sieci opinii o tych przedsiębiorstwach ...
- 45% Polaków wybiera zakupy stacjonarne z obawy o swoje daneKwestie związane z ochroną prywatności mają istotny wpływ na decyzje zakupowe Polaków. Jak wynika z raportu Santander Consumer Banku „Między ...
- Tpay: 84% Polaków kupuje online raz w miesiącu lub częściejPolacy coraz chętniej sięgają po wirtualne koszyki. Jak wynika z danych Tpay, zawartych w trzeciej części raportu „Jak Polacy kupują ...