Agencja Marketingu Mobilnego – firmy EL2 zamierza zbudować sieć akceptacji m-kuponów.
Do końca roku EL2 planuje podpisanie umów z kilkudziesięcioma firmami, które dysponują około 100-200 punktami sprzedaży w całej Polsce: sklepami sieciowymi, kawiarniami, klubami, itp.
M-kupony to unikatowe kody wysyłane do użytkowników za pomocą SMS. Po ich okazaniu sprzedawcy upoważniają klientów do zniżek lub odbioru określonych produktów. EL2 oferuje detalistom system do weryfikacji m-kuponów oraz wynajem terminali GPRS (bezprzewodowa transmisja danych) dla punktów sprzedaży, które nie mają połączenia z Internetem.
Po zbudowaniu sieci akceptacji m-kuponów firma chce oferować usługę marketerom – na początek przede wszystkim producentom FMCG. M-kupon równoznaczny ze zniżką, czy darmowym napojem w kawiarni, może być formą nagrody w konkursach i programach lojalnościowych organizowanych przez marketerów. Kupon może stanowić także narzędzie marketingowe dla samych detalistów biorących udział w programie.
System proponowany przez EL2 jest oparty na tradycyjnych m-kuponach – ciągu cyfr przesyłanym na telefon komórkowy, który sprzedawca musi wprowadzić ręcznie do komputera lub terminala GPRS. W grupie Liberty, do której należy EL2 pracują już nad nowszym rozwiązaniem – przesyłaniem kuponów graficznych, które mogą być szybko wprowadzane w punkcie sprzedaży za pomocą skanera.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.