El2 dla Deutsche Bank

Opublikowano: 12 maja 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Deutsche Bank PBC S.A. postawił na stworzenie serwisu opartego o narzędzia marketingu mobilnego. Aby umówić się na spotkanie z doradcą banku i uzyskać najświeższe informacje o nowych produktach inwestycyjnych w ofercie banku wystarczy wys

'Nasza oferta obejmuje szeroki zakres produktów i usług finansowych. Jednocześnie nieustannie pracujemy nad jej poszerzaniem zarówno poprzez współpracę ze spółkami wchodzącymi w skład Grupy Deutsche Bank, jak też z firmami zewnętrznymi, m.in. towarzystwami funduszy inwestycyjnych czy towarzystwami ubezpieczeniowymi. Działania te wspomagane są przez nowoczesne rozwiązania marketingowe' – mówi Joanna Izdebska, Dyrektor Departamentu Marketingu Deutsche Bank PBC S.A.- 'W ramach trwającej obecnie kampanii reklamowej produktu 'db Gwarancja', do końca maja nasi klienci mogą korzystać ze specjalnego serwisu ułatwiającego dostęp do informacji o produktach i usługach Banku za pomocą telefonu komórkowego. Realizację tego projektu powierzyliśmy Agencji Marketingu Mobilnego EL2, ponieważ wiemy, że to sprawdzony i wiarygodny partner na rynku usług mobilnych' – uzasadnia Joanna Izdebska.

Serwis został uruchomiony na zlecenie Deutsche Bank PBC S.A.. Realizatorem odpowiedzialnym za stworzenie serwisu, tworzenie zaawansowanych statystyk oraz obsługę komunikacji SMS jest Agencja Marketingu Mobilnego EL2.

'Jesteśmy silnie zorientowani na rozwijający się rynek usług bezprzewodowych. W oparciu o technologie mobilne oraz nowoczesne systemy internetowe tworzymy zaawansowane rozwiązania m-biznes. Oferowane produkty m-commerce i e-commerce znajdują zastosowanie w różnorodnych sektorach gospodarki, m.in. w sektorze: finansowym, usługowym, handlowym, logistycznym, turystycznym' – mówi Andrzej Ziemiński, Prezes Zarządu EL2. 'Rynek usług bankowych jest niewątpliwie rynkiem trudnym w działaniach marketingowych. Jednak odpowiedzialność, zaufanie i profesjonalizm w połączeniu z kompletnym zestawem narzędzi do obsługi projektów dają jakość, która pozwala na tworzenie nawet najbardziej skomplikowanych serwisów dla tej branży' – uzasadnia Andrzej Ziemiński.

http://www.db-pbc.pl

Sylwester KozakEl2 dla Deutsche Bank

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.