Od początku sierpnia br. Agencja Marketingu Mobilnego EL2, wprowadza specjalną ofertę – sondaż wyborczy prowadzony za pomocą telefonu komórkowego. Jednym z najważniejszych elementów współczesnych kampanii wyborczych stały się sondaże przedwyborcze. Badania opinii publicznej pomagają w kreowaniu wizerunków poszczególnych kandydatów, całych partii politycznych czy też ich programów.
Agencja Marketingu Mobilnego EL2 przygotowała specjalną ofertę skierowaną do wszystkich sztabów wyborczych – przeprowadzenie akcji sondażowej wśród wyborców za pomocą technologii SMS, która pozwoli każdemu, bez względu na czas i miejsce, wziąć udział w głosowaniu sondażowym.
Wykorzystanie technologii Short Message Service (SMS) to znakomite narzędzie do zapoznania się z opinią wyborców na ważne społecznie tematy, tym bardziej, że jest to nadzwyczaj popularny kanał komunikacji. Według danych TNS OBOP 81% użytkowników telefonów komórkowych wysyła lub odbiera wiadomości tekstowe ze swojego telefonu. Przeprowadzone badania dowodzą, że 93% posiadaczy telefonów komórkowych uważa SMS za najlepszy sposób na udział w głosowaniach i konkursach.
'Akcje wykorzystujące SMS-y umożliwiają między innymi szeroki dostęp do wyborców, w dowolnym miejscu i czasie. Prowadzenie interakcji, personalizacja komunikacji, łatwość zbierania danych, precyzyjne dotarcie do grup docelowych, bieżące raportowanie oraz prowadzenie statystyk, to kolejne plusy wykorzystania telefonu komórkowego w tym zakresie’ – mówi Andrzej Ziemiński, Prezes Zarządu EL2. Dodatkowymi atutami technologii SMS jest niska bariera wejścia: wyborca postrzega akcję jako atrakcyjną dzięki nieskomplikowanemu schematowi oraz łatwości oddania głosu.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.